Hop til indhold
Pølsemanden

Alessia, Sweet babe in Aalborg GFE <3 Anal <3 BJ Without

Recommended Posts

Jeg er lige kommet hjem fra et besøg hos Alessia i Aalborg, og det var en fantastisk oplevelse - intet mindre!

https://annoncelight.dk/showad/305773

Jeg skrev til hende om formiddagen og aftalte 45min til 1000 om eftermiddagen. Det var nemt at skrive med hende og arrangere aftalen.

Hun åbnede iført sexet undertøj og høje hæle, og hun er ikke nærig med kys, kram, smil og indlevelse. Uden tøj blev hun bare endnu mere sexet og forførende at se på.

I min verden er hendes krop helt i top. Hun er petit med de blødeste bryster, og hun er meget berøringsvenlig overalt for både mine fingre, kys og tunge, og hun sagde ikke nej til noget, eller "stop" undervejs, men jeg valgte også ikke at presse på men at gøre det så blidt og nænsomt som muligt.

Vi hyggede os og legede (i en hel time opdagede vi bagefter), og hun sagde ja med et smil til alt, jeg foreslog under akten. Det sluttede helt perfekt, og der var også tid til lige at snakke lidt, mens tøjet kom på igen. Hun nævnte ikke betaling for den ekstra tid, men hun fortjener, at man værdsætter hendes høje niveau og søde væsen og ikke mindst for ikke at kigge på klokken, så jeg spurgte ikke, om jeg skulle betale ekstra men lagde et dækkende beløb og sagde tak for den dejlige tid med hende og for hendes måde at være på. Dét fortjente hun for at være både sød og imødekommende og den gode og indlevende sex.

Jeg vil afgjort besøge hende igen - og næste gang booker jeg en hel time fra starten af. :-)

Thank you, Alessia, for a wonderful time with a warm, beautiful, exiting and lovely girl. I enjoyed our time very much, and I hope we meet again.

Redigeret af Pølsemanden
Overskrift var klodset formuleret

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fornem anmeldelse takker! Holder hun til i Aalborg C? jeg kunne godt tænke mig at besøge hende hun ser kanon fræk ud! +hendes all included er jo et tilbud sendt fra himlen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er skam gode men giver faktisk ikke et ordentligt indtryk af hende og kroppens petit størrelse. Der er ikke manipuleret med noget men hun er bare flottere i virkeligheden - og splitternøgen.

Hun bor i området mellem Østerbro og det nye byggeri ved Østhavnen.

Gaden har været nævnt i én af hendes annoncer, men den er der ikke længere, så derfor er den ikke mere præcis her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pølsemanden skrev, den 4.12.2020 at 20:13:

Jeg er lige kommet hjem fra et besøg hos Alessia i Aalborg, og det var en fantastisk oplevelse - intet mindre!

https://annoncelight.dk/showad/305773

Jeg skrev til hende om formiddagen og aftalte 45min til 1000 om eftermiddagen. Det var nemt at skrive med hende og arrangere aftalen.

Hun åbnede iført sexet undertøj og høje hæle, og hun er ikke nærig med kys, kram, smil og indlevelse. Uden tøj blev hun bare endnu mere sexet og forførende at se på.

I min verden er hendes krop helt i top. Hun er petit med de blødeste bryster, og hun er meget berøringsvenlig overalt for både mine fingre, kys og tunge, og hun sagde ikke nej til noget, eller "stop" undervejs, men jeg valgte også ikke at presse på men at gøre det så blidt og nænsomt som muligt.

Vi hyggede os og legede (i en hel time opdagede vi bagefter), og hun sagde ja med et smil til alt, jeg foreslog under akten. Det sluttede helt perfekt, og der var også tid til lige at snakke lidt, mens tøjet kom på igen. Hun nævnte ikke betaling for den ekstra tid, men hun fortjener, at man værdsætter hendes høje niveau og søde væsen og ikke mindst for ikke at kigge på klokken, så jeg spurgte ikke, om jeg skulle betale ekstra men lagde et dækkende beløb og sagde tak for den dejlige tid med hende og for hendes måde at være på. Dét fortjente hun for at være både sød og imødekommende og den gode og indlevende sex.

Jeg vil afgjort besøge hende igen - og næste gang booker jeg en hel time fra starten af. :-)

Thank you, Alessia, for a wonderful time with a warm, beautiful, exiting and lovely girl. I enjoyed our time very much, and I hope we meet again.

Helt enig ser meget bedre ud i virkeligheden, kanon sød.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pølsemanden skrev, den 4.12.2020 at 20:13:

Jeg er lige kommet hjem fra et besøg hos Alessia i Aalborg, og det var en fantastisk oplevelse - intet mindre!

https://annoncelight.dk/showad/305773

Jeg skrev til hende om formiddagen og aftalte 45min til 1000 om eftermiddagen. Det var nemt at skrive med hende og arrangere aftalen.

Hun åbnede iført sexet undertøj og høje hæle, og hun er ikke nærig med kys, kram, smil og indlevelse. Uden tøj blev hun bare endnu mere sexet og forførende at se på.

I min verden er hendes krop helt i top. Hun er petit med de blødeste bryster, og hun er meget berøringsvenlig overalt for både mine fingre, kys og tunge, og hun sagde ikke nej til noget, eller "stop" undervejs, men jeg valgte også ikke at presse på men at gøre det så blidt og nænsomt som muligt.

Vi hyggede os og legede (i en hel time opdagede vi bagefter), og hun sagde ja med et smil til alt, jeg foreslog under akten. Det sluttede helt perfekt, og der var også tid til lige at snakke lidt, mens tøjet kom på igen. Hun nævnte ikke betaling for den ekstra tid, men hun fortjener, at man værdsætter hendes høje niveau og søde væsen og ikke mindst for ikke at kigge på klokken, så jeg spurgte ikke, om jeg skulle betale ekstra men lagde et dækkende beløb og sagde tak for den dejlige tid med hende og for hendes måde at være på. Dét fortjente hun for at være både sød og imødekommende og den gode og indlevende sex.

Jeg vil afgjort besøge hende igen - og næste gang booker jeg en hel time fra starten af. :-)

Thank you, Alessia, for a wonderful time with a warm, beautiful, exiting and lovely girl. I enjoyed our time very much, and I hope we meet again.

Endnu et skønt besøg hos Alessia, Sweet babe in Aalborg GFE <3 Anal <3 BJ Without

Belært af første besøg aftalte vi en hel time med det samme, og akten blev faktisk endnu bedre end første besøg.

Denne gang lå vi og talte vi lidt om løst og fast, mens vi nussede, og hun gjorde mig klar, og hun var igen med på alle mine ønsker, som gav den perfekte oplevelse med god og varieret sex med en sød, villig og velskabt pige.

Jeg glæder mig allerede til næste gang.

Again a nice time with Alessia, the nicest and sweetest girl in town.

Redigeret af Pølsemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aalborgno1 skrev, for 52 minutter siden:

Hun kunne godt rette sine 27 år på annoncen til 47 år, det er mere retvisende :)

Men hun for det god, og er til at tale med 

I princippet er jeg ligeglad med alder på min sex partner, men 47 år gammel det er hun altså ikke, det kan jeg garantere for.

God dag til alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pølsemanden skrev, den 12/15/2020 at 3:03 AM:

Another wonderful visit to  Alessia, Sweet babe in Aalborg GFE <3Anal <3BJ Without

Learned from the first visit, we agreed on a full hour right away, and the act actually got even better than the first visit.

This time we lay and talked a bit about loose and tight while we cuddled and she made me ready and she was again with all my desires which gave the perfect experience of good and varied sex with a sweet, willing and well made girl.

I'm already looking forward to the next time.

Again a nice time with Alessia, the nicest and sweetest girl in town.

thank you :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...