Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej 

nogen der har været her kan ikke finde noget når jeg søger. 

hun holder til i Valby 

ved ikke hvordan jeg sætter link ind

• 4 months later...
Skrevet
Løsgænger skrev, den 4.12.2020 at 20:11:

Har "opereret" under mange forskellige navne. Optræder lige nu 2 forskellige steder i Valby.

Foto meget forskønnet.

https://annoncelight.dk/showad/305056

@Løsgænger Har du testet, og er hun et besøg værd? Når du siger forskønnet, er de så fordi hun virker ældre irl.? Har haft kigget på hende, og synes det ligner en fræk lille trimmet mis hun har på billederne :)

Skrevet
GloomyBear skrev, for 10 timer siden:

@Løsgænger Har du testet, og er hun et besøg værd? Når du siger forskønnet, er de så fordi hun virker ældre irl.? Har haft kigget på hende, og synes det ligner en fræk lille trimmet mis hun har på billederne :)

Jeg besøgte hende sidste år og det var bestemt ikke en succes. Hun er en del ældre irl. og slet ikke den foto model du ser på annoncens foto.

Har ikke lyst til at gå i detaljer, men jeg forlod stedet længe før den time,  jeg havde betalt for. :wacko:

Skrevet
Løsgænger skrev, den 3.5.2021 at 19:32:

Jeg besøgte hende sidste år og det var bestemt ikke en succes. Hun er en del ældre irl. og slet ikke den foto model du ser på annoncens foto.

Har ikke lyst til at gå i detaljer, men jeg forlod stedet længe før den time,  jeg havde betalt for. :wacko:

Så tror jeg bare jeg springer over ;) Tak for ærligheden ..

• 2 months later...
Skrevet

Hun er slet ikke et besøg værd , snakker for meget, råber, kigger meget på uret , ubehagelige.....NO GO

• 9 months later...
Skrevet

Hmm..

Var det Flora som var telefonpasser hos Pussygalores for 1,5-2 år siden, der syntes jeg hun kunne minde om Christina Boutrup fra TV2 Nyhederne, ( i de 10 sekunder det tog da hun gav mig et glas vand..).

Umiddelbart en interessant MILF udfra mine 10 sekunder med hende...

Men det er måske helt forkert?

"snakker for meget, råber, kigger meget på uret , ubehagelige" 

Det lyder specielt. "Råber" ligefrem..Hvis det bare var Stønnen..

Og i havde aftalt spilleregler for mødet osv..?

På forhånd tak.

Anyway så opdaterer hun ikke annoncen særlig tit på annoncelight. 

Ville bare ønske en MILF  brunette med kort krøllet hår som Flora/Christina Boutrup..

Redigeret af ppd

• 4 weeks later...
Skrevet

Hmm..

Ærgeligt at tråden er dødet lidt ud.

Nogle der ved om Flora er fuldstændig stoppet i branchen..

Ærgeligt at pigerne, når/hvis de stopper eller holder pause ikke sender en afskeds-salut ud.

Skrevet
ppd skrev, for 2 minutter siden:

Hmm..

Ærgeligt at tråden er dødet lidt ud.

Nogle der ved om Flora er fuldstændig stoppet i branchen..

Ærgeligt at pigerne, når/hvis de stopper eller holder pause ikke sender en afskeds-salut ud.

Tror faktisk de er ret lige glade. 
husk på de udlandske piger er her kun for at tjene penge. 
så tror ikke de græder når de skal hjem og forlade os mænd :lol:

Skrevet
Den ærlige skrev, for 15 minutter siden:

Tror faktisk de er ret lige glade. 
husk på de udlandske piger er her kun for at tjene penge. 
så tror ikke de græder når de skal hjem og forlade os mænd :lol:

Hmm...Den Flora jeg har i tankerne var skam en dansk pige  som jeg også har skrevet længere oppe 

"Hmm..

Var det Flora som var telefonpasser hos Pussygalores for 1,5-2 år siden, der syntes jeg hun kunne minde om Christina Boutrup fra TV2 Nyhederne, ( i de 10 sekunder det tog da hun gav mig et glas vand..)".

Ved selvfølgelig ikke om det var hende, men noget vækkede hun i mig.Pigen, Flora, på Pussygalores havde også vagter på annoncelight og hos Valbypigerne. Eller rettere billeder af hende var under pigernes profil hos Valbypigerne. Jeg nåede ikke at se at hun havde aftenagt dér men det skrev hun i en sms.

Håber Flora vender tilbage. Hun lød som en (k)ærlig og ligefrem pige. En pige man godt ville have som mor.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.