Hop til indhold
autobahn

Morena i Aalborg - petite cutiepie !

Recommended Posts

Der er allerede en beretning om Morena, men den blev ufortjent betvivlet da TS er helt ny (kan vi ikke snart stoppe med det?). Jeg har linket den nedenfor. 
Og så synes jeg hun fortjener at få sit navn med i overskriften også.

Kan bare bakke op, Morena er en rigtig petite cutiepie.

Hendes selfie fotos er 100% hende og helt nye. Da jeg besøgte hende - formiddagsaftale - var det ikke med samme skarpe makeup. Til gengæld mindede hun mig så lidt om en miniatureudgave af Björk som ung. 
Hun er som nævnt rigtig petite, vel 150cm max. Hun fortalte, at når hun køber tøj i størrelse xs føles det ofte alt for stort :-) Hendes bryster er dog en god håndfuld, ægte og lækre. Jeg kunne heller ikke holde mig fra dem under stort set hele seancen. På hendes anden profil "Denisa" viser hun dem frem også.  

Vi havde aftalt en time, + ekstra for DFK. Fedt med god tid, til at begynde med lå vi bare og snakkede mens hun så langsomt også begynde at få mig i stødet. Og derefter masser af kæresteagtig dyb kyssen og opdagelsesture på hendes petite krop. BJ mellem mine ben, og skiftevist cowgirl og vi begge siddende, hele tiden med mere kys og kæl.
Så missionær, mens hun hele tiden kælede for min overkrop, brystvorter, og - på opfordring også med tunge, tænder og hvad man ellers kan finde på.

Der var ikke noget at gøre ... jeg kunne simpelt ikke holde mig tilbage .. og kom i en kraftig orgasme, i missionær og med kondom på! Lige efter var der ingen tegn på at min begejstring var ved at falde, så jeg blev liggende i flere minutter inde i hende, lidt intime kys og kælen, inden hun hjalp med at "slippe mig fri". 

Herefter stadig masser af tid tilbage. Som den anden anmelder også skriver, hun har ikke travlt med noget. Det var mig selv som tog initiativ til at komme op af sengen efter en times tid. 

Jeg skal besøge Morena igen! Hun bliver i Aalborg nogen tid endnu.
 

 

https://annoncelight.dk/showad/308533

Redigeret af autobahn
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Waltzman skrev, for 4 minutter siden:

En god anmeldelse - har selv haft kik på hende og må vist erfare selv :) 

Er lidt ny her - hvad betyder “ekstra for DFK”?

Tungekys ;) typisk GFE (kæreste oplevelse)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Waltzman skrev, 1 time siden:

En god anmeldelse - har selv haft kik på hende og må vist erfare selv :) 

Er lidt ny her - hvad betyder “ekstra for DFK”?

Som allerede besvaret af @Mr. Succes, DFK = Deep French Kissing. 

Jeg vil lige tilføje, at jeg har besøgt Morena flere gange efter min beretning ovenfor.
Morena tilbyder også kys som en del af "standardpakken", men jeg ved ikke hvor meget det rækker, da jeg hver gang lagt de ekstra 200,-. Jeg vil simpelthen ikke for noget i verden gå glip af den intimitet jeg har oplevet hver gang med Morena, med tæt snak, bløde ord, små grin og kærestekysseri i topklasse, mens hun tålmodigt også kæler, pirrer og forbereder mine nedre regioner på hvad der følger. 

Der har været lidt snak om, i en anden tråd, at hun misvisende skrev i den ene af sine to annoncer på AL, at det var hendes sidste dage i Aalborg. Det står der faktisk stadig, men det er den annonce hun holdt helt op med at opdatere allerede inden jul. Som det er pt. har Morena - i hvert fald hvad hun senest fortalte mig forleden, ikke nogle konkrete planer om at forlade Aalborg. Hvad der for mig er godt nyt !

Del dette indlæg


Link til indlæg
autobahn skrev, for 8 timer siden:

Som allerede besvaret af @Mr. Succes, DFK = Deep French Kissing. 

Jeg vil lige tilføje, at jeg har besøgt Morena flere gange efter min beretning ovenfor.
Morena tilbyder også kys som en del af "standardpakken", men jeg ved ikke hvor meget det rækker, da jeg hver gang lagt de ekstra 200,-. Jeg vil simpelthen ikke for noget i verden gå glip af den intimitet jeg har oplevet hver gang med Morena, med tæt snak, bløde ord, små grin og kærestekysseri i topklasse, mens hun tålmodigt også kæler, pirrer og forbereder mine nedre regioner på hvad der følger. 

Der har været lidt snak om, i en anden tråd, at hun misvisende skrev i den ene af sine to annoncer på AL, at det var hendes sidste dage i Aalborg. Det står der faktisk stadig, men det er den annonce hun holdt helt op med at opdatere allerede inden jul. Som det er pt. har Morena - i hvert fald hvad hun senest fortalte mig forleden, ikke nogle konkrete planer om at forlade Aalborg. Hvad der for mig er godt nyt !

Tak for dit svar - Jeg vil heller ikke undvære de intime kys, så det er et godt råd. Og hvis det er rigtigt at hun stadig er her, ja så må jeg jo nok afsted en af dagene :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...