Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa, jeg har haft 2 oplevelser i dag, det her er den gode.   https://annoncelight.dk/showad/306593

 

 

Hun er beskrevet af andre herinde og vil bare sige hun er en super sød pige og behagelig og der er lidt til gården og gaden.

Brysterne er super lækre ( natur )  bagdeler også , men den skal så nok heller ikke blive stører, men stadig dejlig fast :).

Stedet er fint, selv om man lige skal stå og vente på hun kommer ned og lukker op da dørlåsen er i stykker.

Meget berørings venlig, alle stillinger, super dejlig Blow og en fornøjelse at havde den mellem hendes bryster :P.

Så helt klart tommel op herfra, hun tager vist snart hjem på juleferie så det er nu hvis i vil prøve . 

 

God weekend 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er sød og imødekommende, men wow hun er også fræk i sengen. ;) 1 time's fornøjelse med hende er himmelen på jorden.

Hun er lidt buttet end på billederne (jeg er ikke kræsen, bare en observation), men hun har nogle dejlige former. Og det bedste til sidst...

Fantastik blowjob, det bedste jeg har fået i langt tid og var tæt på at komme flere gange. 

En skam dog, at hun er kun indtil weekenden inden hun smutter igen. :wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheDude69 skrev, for 5 timer siden:

Hvor i odense opholder hun sig... spørg selvfølgelig ikke om adresse, men mere område

Ikke så langt fra KFC og Netto.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Dayana er en meget sød og venlig pige....ganske fin og serviceminded i sengen. Synes bare hun var lidt for overvægtig  til mig.......he...he...har vist også fundet mig min favorit her i byen :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 3 timer siden:

Ja, Dayana er en meget sød og venlig pige....ganske fin og serviceminded i sengen. Synes bare hun var lidt for overvægtig  til mig.......he...he...har vist også fundet mig min favorit her i byen :-) 

 

Sikke en energi du har mand! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 18 timer siden:

Yes, Dayana is a very sweet and kind girl .... quite nice and serviceminded in bed. Just think she was a little too overweight for me ....... he ... he ... has probably also found me my favorite here in the city:-) 

 

Giant Cock, I am considering a visit but I am not really into big girls. Can you describe the level of overweight of her? 

Is she a bit chubby or quite big girl?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well, yes she is quite chubby, but not in the way that I prefer....hmmm.....thought she had more like a latina booty and a smaller waist. Her tits were also a bit too "hangy" in my opinion....I don't think her fotos really show her true appearance ....it will only be 1 visit from me.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oplevede hende heller ikke som overvægtig da jeg besøgte hende sidste år. I min optik lille og velformet med en god røv og store bryster. Hun havde bestemt også talje. Blev faktisk meget overrasket dengang :-) . Men det er selvfølgelig også snart halvandet år siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som om hun er en naturlig og dejlig pige. Nu er det snart længe siden jeg har været i nærkontakt med store bløde naturlige bryster, men mener helt sikkert at som jeg husker det har "sådan nogen" det med at hænge en smule. Gør de ikke det, ja så er de nok store - men ikke bløde og naturlige. ;)

God påske. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 20 timer siden:

Lyder som om hun er en naturlig og dejlig pige. Nu er det snart længe siden jeg har været i nærkontakt med store bløde naturlige bryster, men mener helt sikkert at som jeg husker det har "sådan nogen" det med at hænge en smule. Gør de ikke det, ja så er de nok store - men ikke bløde og naturlige. ;)

God påske. :)

Hendes bryster hænger naturligt og de er ret store, hvilket gør dem til et mega frækt syn når hun ridder ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er tilbage i Odense indtil 24 Maj. Lokationen er stadig bygningen ikke langt fra Odense Stadion.

Hun er bestemt værd at besøge :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...