Hop til indhold
afløbsrenseren

Nyt sød piger i kværndrup ....................

Recommended Posts

Jeg har haft 2 oplevelse i dag, det her er den dårlige.   https://annoncelight.dk/showad/305669

Sms til hende og får lavet en aftale til kl 11. i Kværndrup, kunne først få den eksakte adr.   når jeg var der.    ( Kommer fra odense  )

skriver så til hende 10 min i 11 og spørger efter adr. ,  ingen svar,  kl 11 ringer jeg men kommer ikke i gennem... 

skriver 5 over igen at hvis der er problem og jeg ikke kan/skal komme ville det være super hvis hun sagde det, ingen svar. 

Ventede 15 mere og kørte så hjem.    ca kl 12 skriver hun at jeg kan komme kl 13 :cry:....

Skriver at det gider jeg ikke og at jeg syntes hun har behandlet mig dårligt, ikke særlig god kundeservice, dårlig stil, og at jeg havde tænkt at skrive dette på eroguide.

Igen , ingen svar, ingen forklaring eller undskyldning,  rigtigt træls at bruge en hel time på ingen ting...

 

Nå men så ved i det hvis i skulle få lyst til at prøve dernede.

 

God weekend. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie
afløbsrenseren skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har haft 2 oplevelse i dag, det her er den dårlige.   https://annoncelight.dk/showad/305669

Sms til hende og får lavet en aftale til kl 11. i Kværndrup, kunne først få den eksakte adr.   når jeg var der.    ( Kommer fra odense  )

skriver så til hende 10 min i 11 og spørger efter adr. ,  ingen svar,  kl 11 ringer jeg men kommer ikke i gennem... 

skriver 5 over igen at hvis der er problem og jeg ikke kan/skal komme ville det være super hvis hun sagde det, ingen svar. 

Ventede 15 mere og kørte så hjem.    ca kl 12 skriver hun at jeg kan komme kl 13 :cry:....

Skriver at det gider jeg ikke og at jeg syntes hun har behandlet mig dårligt, ikke særlig god kundeservice, dårlig stil, og at jeg havde tænkt at skrive dette på eroguide.

Igen , ingen svar, ingen forklaring eller undskyldning,  rigtigt træls at bruge en hel time på ingen ting...

 

Nå men så ved i det hvis i skulle få lyst til at prøve dernede.

 

God weekend. 

 

Tak for delingen. Kommer der så en beskrivelse af den gode oplevelse også? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie
TheRookie skrev, for 3 minutter siden:

Tak for delingen. Kommer der så en beskrivelse af den gode oplevelse også? ;)

Nevermind - tak for delingen af den gode også :)

Den var så her: 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, for 1 time siden:

skriver så til hende 10 min i 11 og spørger efter adr. ,  ingen svar,  kl 11 ringer jeg men kommer ikke i gennem... 

skriver 5 over igen at hvis der er problem og jeg ikke kan/skal komme ville det være super hvis hun sagde det, ingen svar. 

Ventede 15 mere og kørte så hjem.    ca kl 12 skriver hun at jeg kan komme kl 13 :cry:....

Tålmodighed er en dyd, og det har du så åbenbart ikke... I hvert fald ikke i tilstrækkelige store mængder. ;-) Jeg havde sgu nok også mistet tålmodigheden. 

Tak for at dele med os andre. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...