Hop til indhold

Recommended Posts

Så måtte det prøves :D

Jeg er som de fleste mænd nok lidt skeptisk, men nysgerrigheden vandt. Jeg har tidligere haft lidt kik på Thai thip i Herlev, grundet de gode anmeldelser, og så kører de tilbud på Hot Stone

https://annoncelight.dk/showad/291124

Hyggeligt, pænt og rent sted. Glade og imødekommende piger ( modne kvinder ;) ) 

Hvis man mest er til diskrete steder, så er det her nok ikke stedet. 

Det er kun Mali selv der giver Hot Stone massage. Iøvrigt en rigtig kompetent, sød og charmerende pige. 

Kombinationenen af de varme sten og oliemassage er meget effektiv til at løsne op i hele skroget, ligesom almindelig Thai massage, men på en meget blid og behagelig, næsten meditativ måde. Jeg kan varmt anbefale at prøve det.

Jeg synes rigtig godt om stedet, og er faktisk meget positiv omkring deres politik vedr ekstra ydelser ( ingen ), da der er fokus på god og professionel massage. 

Jeg tror iøvrigt også at det kunne være den helt rigtige wellness julegave til konen/kæresten/elskerinden. Eller måske til dem alle 3 ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Happydude skrev, den 3.12.2020 at 21:10:

deres politik vedr ekstra ydelser ( ingen )

Aha. Jeg kan så oplyse, at det ikke er alle på stedet, der efterlever politikken.

Happydude skrev, den 3.12.2020 at 21:10:

Hvis man mest er til diskrete steder, så er det her nok ikke stedet. 

Kan det ikke være ligemeget, når de angiveligt har den politik om ekstraydelser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 6 timer siden:

Aha. Jeg kan så oplyse, at det ikke er alle på stedet, der efterlever politikken.

Kan det ikke være ligemeget, når de angiveligt har den politik om ekstraydelser?

Tja, det stod bare på et skilt lige ved indgangen. Desuden spurgte jeg ikke efter ekstra, jeg synes ikke der blev flirtet under massagen, og jeg blev heller ikke spurgt om jeg ønskede ekstra.

Måske er der nogen af pigerne der tilbyder lidt ekstra, hvis de synes der er kemi ?

Jeg vil da ikke afvise at jeg i andre situationer ville ønske ekstra, men lige den dag havde jeg kun lyst til seriøs massage, hvilket jeg syntes blev opfyldt rigtig godt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...