Hop til indhold
Jernsvinet

Afroditeclub

Recommended Posts

Utrolig at der ikke er nogen, som har besøgt klubben som ligger diskret uden store reklameskilte i den nordlige udkant af Ringe i et lidt industrikvarteragtigt område. Tidligere lå klubben i Odense, men har nu i 11 år ligget i Ringe. Klubben er måske ikke så stor, og der var nok kun ca. 15 - 20 deltagere denne aften, men jeg blev hurtigt af et par fra sjælland blev inviteret med til at tilfredsstille konen, som åbenbart ikke havde prøvet at få orgasme før med en pik i fissen - det endte nu med hun fik udløsning med min pik i munden og mandens i fissen.

Knapt var jeg kommet ud fra et svalende brusebad, før jeg af et andet par blev inviteret til at deltage i deres hyggeleg. Konen var meget letantændelig og jeg opgav at holde styr på hendes mange orgasmer - men en enkelt gang fik hun en sprøjteorgasme - der skulle ihvertfald bruges en hel del køkkenrulle til optørring.

Desværre er lokalerne ligesom på de andre swingerklubber, jeg har besøgt alt for mørke - eller uden lysdæmperanlæg, så det kan være svært at se hvad der egentlig foregår og det virker ikke særlig inspirerende. Men ellers er rummene, som der syntes at være nok af, veludstyrede med massagebænk, gynækolog stol, udløsningsmaskine m. udskiftelig Dildo til kvinder (set på TV med Susanne og Karen), gynge, gabestok, håndjern, glooryholes, udendørs spa, fladskærme med inspiration, store sofaer, langbord, bar, garderobeskabe mm. you name it. Desværre er der kun 2 baderum/toiletter - og det ene var også alt for mørkt.

Hvis jeg kommer i nærheden igen og har muligheden for det, vil jeg helt sikkert besøge klubben igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...