Hop til indhold
GIANT COCK

Kim K. i Kolding

Recommended Posts

Holy shit hvis hun var i Aalborg ville jeg hæve alle mine penge i banken, pjække fra arbejde. Hun ser mega frækt ud

Redigeret af dkdogging

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Hun har været anmeldt flere gange de sidste par år, men jeg har dog ikke forsøgt at finde en af dem, da hun skifter navn, telefonnummer og billeder ofte. Så hun er lidt svær at blive klog på og også svær at finde anmeldelser på. 

Forstår faktisk ikke helt hvorfor hun skifter så tit, for hun har ellers det meste af tiden gode anmeldelser. Hun er vildt fræk og kinky. Hun er med på det hele og jeg synes også hun er en ganske pæn. 

Hun har fået kritik for, at hun er lidt sløset med tiden og ikke har styr på aftalerne, men kommer du indenfor, så vil jeg mene du har garanti for en super fræk oplevelse med en super fræk, kinky og flot pige. 

Jeg har besøgt hende 2 gange, men er så blevet brændt af 2 gange, hvor hun bare havde taget anden kunde ind, selvom vi havde en aftale. 

Hun er på i perioder i syd og Nordjylland og efter lang tids pause er hun begyndt at dukke op igen. For 3-4 uger siden var hun i Aalborg igen. 

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan se hun kommer til Viborg i næste uge, jeg har ihvertfal prøvet at skrive og lave en aftale med hende der. Hun har dog ikke svaret, endnu. 

Håber at få kontakt med hende. Så skal jeg nok dele.

Del dette indlæg

Link til indlæg
dkdogging skrev, den 4.12.2020 at 12:48:

Kan se hun kommer til Viborg i næste uge, jeg har ihvertfal prøvet at skrive og lave en aftale med hende der. Hun har dog ikke svaret, endnu. 

Nej hun kom ikke til Viborg ..hun tog til Aabenraa....det var da underlig når hun skrev hun kom til Viborg :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
dkdogging skrev, den 4.12.2020 at 12:48:

Ups det er da lidt underlig med telefon svarer :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...