GIANT COCK 1323 Skrevet 3. December, 2020 Kære allesammen...er der nogen der har erfaringer med hende her? https://annoncelight.dk/showad/308496 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dkdogging 37 Skrevet 3. December, 2020 (edited) Holy shit hvis hun var i Aalborg ville jeg hæve alle mine penge i banken, pjække fra arbejde. Hun ser mega frækt ud Redigeret 3. December, 2020 af dkdogging 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 3. December, 2020 (edited) Hun har været anmeldt flere gange de sidste par år, men jeg har dog ikke forsøgt at finde en af dem, da hun skifter navn, telefonnummer og billeder ofte. Så hun er lidt svær at blive klog på og også svær at finde anmeldelser på. Forstår faktisk ikke helt hvorfor hun skifter så tit, for hun har ellers det meste af tiden gode anmeldelser. Hun er vildt fræk og kinky. Hun er med på det hele og jeg synes også hun er en ganske pæn. Hun har fået kritik for, at hun er lidt sløset med tiden og ikke har styr på aftalerne, men kommer du indenfor, så vil jeg mene du har garanti for en super fræk oplevelse med en super fræk, kinky og flot pige. Jeg har besøgt hende 2 gange, men er så blevet brændt af 2 gange, hvor hun bare havde taget anden kunde ind, selvom vi havde en aftale. Hun er på i perioder i syd og Nordjylland og efter lang tids pause er hun begyndt at dukke op igen. For 3-4 uger siden var hun i Aalborg igen. Redigeret 3. December, 2020 af The Dark Knight Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dkdogging 37 Skrevet 4. December, 2020 Kan se hun kommer til Viborg i næste uge, jeg har ihvertfal prøvet at skrive og lave en aftale med hende der. Hun har dog ikke svaret, endnu. Håber at få kontakt med hende. Så skal jeg nok dele. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dkdogging 37 Skrevet 4. December, 2020 GIANT COCK skrev, den 3.12.2020 at 15:56: Kære allesammen...er der nogen der har erfaringer med hende her? https://annoncelight.dk/showad/308496 Kom du afsted? For så vil vi gerne hører mere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 220 Skrevet 8. December, 2020 dkdogging skrev, den 4.12.2020 at 12:48: Kan se hun kommer til Viborg i næste uge, jeg har ihvertfal prøvet at skrive og lave en aftale med hende der. Hun har dog ikke svaret, endnu. Håber at få kontakt med hende. Så skal jeg nok dele. Nej hun kom ikke til Viborg ..hun tog til Aabenraa....det var da underlig når hun skrev hun kom til Viborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 220 Skrevet 8. December, 2020 dkdogging skrev, den 4.12.2020 at 12:48: Kan se hun kommer til Viborg i næste uge, jeg har ihvertfal prøvet at skrive og lave en aftale med hende der. Hun har dog ikke svaret, endnu. Håber at få kontakt med hende. Så skal jeg nok dele. Ups det er da lidt underlig med telefon svarer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrXX 27 Skrevet 8. December, 2020 Ser du som skønheden er i Åbenrå nu . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 220 Skrevet 8. December, 2020 mrXX skrev, for 6 timer siden: Ser du som skønheden er i Åbenrå nu . Ja hun kunne hvis ikke leje det værelse i Viborg til sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Markild 220 Skrevet 15. December, 2020 mrXX skrev, den 8.12.2020 at 09:38: Ser du som skønheden er i Åbenrå nu . Tror nok hun bor i Aabenraa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg