Hop til indhold

Ruby fra Sydhavnen, nogen erfaringer?

Featured Replies

Skrevet

Kære brødre,

Jeg faldt over denne, tilsyneladende, søde unge pige Ruby. udfra billederne ligner det en "ægte" piges billeder og ikke noget der er hapset fra andre website og priser og lokation passer mig fint, er der nogen der har prøvet/set hende? håber at høre fra jer, hav en god dag.

Venlig hilsen,

DrMabuse

Redigeret af drmabuse

Skrevet

Det er enten fake eller MEGET gamle billeder for det ligner slet ikke hendes tidligere billeder. Hun har haft en annonce i et par måneder nu tror jeg. Var samme sted som Nina på Frederiksberg, og så i Nyhavn osv.

Det sidste billede med det røde undertøj er det eneste billede som hun også havde før.

Skrevet
  • Author

Hej Kiillii,

Tak for hurtigt svar -sjovt nok viser linket nu hen til en "kira" med det røde undertøjsbillede som eneste fællesnævner. Helt enig, det er en noget ældre, mere slidt pige, der på ingen måde tænder mig. Så sparede man besværet og pengene ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.