Pm199 7 Skrevet 3. December, 2020 NOgle som har været hos hende? https://annoncelight.dk/showad/295867 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 379 Skrevet 3. December, 2020 Flyt til efterlysninger hvis du vil have svar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den glade murer 109 Skrevet 3. December, 2020 Må man da ikke svare her? Han er nyt medlem, så slap dog af!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 379 Skrevet 3. December, 2020 Den glade murer skrev, for 10 minutter siden: Må man da ikke svare her? Han er nyt medlem, så slap dog af!! Skriver bare hvad andre skriver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 3. December, 2020 Men nogen der har været hos hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
massage er fedt 256 Skrevet 3. December, 2020 Dyrt, og tror ikke det lever op til prisen - men bedøm selv her: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
møgsvinet 804 Skrevet 3. December, 2020 Hun har tidligere gået som Jasmin, så der er nok større chance for at finde anmeldelser af hende hvis du søger på Jasmin, Silkeborg. Jeg har ikke besøgt hende siden hun blev selvstændig i privat lejlighed. Jeg kender hende dog fra da hun var ansat hos Mimi i butikken på Borgergade. Jeg har ikke noget pænt at sige om hende udover at hun er en flot pige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 649 Skrevet 4. December, 2020 Jeg har over en længere periode besøgt hende i de private omgivelser, før var der ingen restriktioner på noget og fp hele vejen rundt, prisen var også til at leve med, så blev det blow med, så var det dem over 110 kg der ikke var velkommen... osv osv Der bedste der kan siges om massagen, er vel den varme olie. Hun er en pæn pige slut 30erne, med silikone babser og faktisk godt selskab, men desværre blevet lidt for fokuseret på pengene, skruet priserne gevældigt op og uden mulighed for fp. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 5. December, 2020 exostar skrev, den 3.12.2020 at 15:01: Flyt til efterlysninger hvis du vil have svar Denne side her er jo efterlysninger !!! min ven ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 756 Skrevet 5. December, 2020 tronheim skrev, for 32 minutter siden: Denne side her er jo efterlysninger !!! min ven ! Indlægget ER blevet flyttet - min ven. /North Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pm199 7 Skrevet 5. December, 2020 Er der virkelig nogle som vil besøge hende med den prisliste? Er jo grotesk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peter.c 430 Skrevet 5. December, 2020 har ikke selv været der hos hende, men har ladet mig fortælle fra to forskellige kilder, at hun er lidt af en primadonna privat. og spild af tid og penge professionelt. den prisliste siger det næsten sig selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg