Hop til indhold

Recommended Posts

Sikke en eftermiddag i deres selskab.

ringede til dem og fik lavet en aftale om massage idag. Mayuree var desværre optaget så fik massage af en anden på stedet. Ca 30 år alm bygning navn ved jeg ikke. 
Det er til dato den bedste og mest pirrende massage jeg nogensinde har fået. Alt fik tur med kærlige berøringer og lette strøg. Numse,kugler,pikken jamen you name it. Der var ikke på et tidspunkt hvor hun ikke kunne mestre og give massage imens hun kunne pirre.

Det er grøn og ingen afslutning og fuck man er da liderlig når man tager afsted. Men klart de bedste penge givet ud til en selv i velvære indenfor thaimassage indtil nu. Og vil lige sige jeg har prøvet mange.! 
 

http://mayuree-thaimassage.dk/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg læst adskillige rosende omtaler af Mayuree med præcis denne blanding af seriøs massage og pirring til bristepunktet. Det undrer mig egentlig hvordan det kommer så langt uden at ende lykkeligt! Smider man alle kludene så der er fri adgang?

Men jeg har kigget på Mayurees hjemmeside og hendes facebook side, som også er åben og personlig (ingen stalker-snagen her). Hun har et dansk efternavn, men der er ikke skyggen af en mand (eller mænd faktisk) på de sider, som kan indikere et forhold der skal beskyttes. Men hun kan jo have alle mulige grunde til at gøre som hun gør uden at fortælle det til sine kunder. 

Er det med pirringen et bevidst trick? For hun ved med sikkerhed at det tænder en mand hvis man går tæt på. De "rigtig" seriøse massører beder en om at behold underbukserne på og kommer ikke i nærheden af noget. Hvordan forholder hun sig så til det hvis man er synligt optændt af behandlingen?

Skal vist selv prøve det en dag...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Mayuree mange gange og hun har på intet tidspunkt overskredet grænse for hvad man kan forvente hos en grøn klinik. 

Der har været piger ansat hos hende, de er gået væsentlig tættere på og med bevidst pirring undervejs. Nogle af dem er at finde andre steder idag, hvor ejerne ser gennem fingerne og acceptere pigerne tjene lidt drikkepenge. 

Mayuree selv bor i byen og har små børn at tage hensyn til, så tror næppe hun vil eller acceptere noget i den retning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er et lækkert sted. Og ja, man ligger sig nøgen på briksen og beder om hygge/afslapningsmassage. Og så bliver man udsat for oliemassage med fræk pirring. Strejf af nosser og pik, man bliver lænet ind over så pigens barm rammer ens hoved eller hendes lår presser sig ind på ens hånd. Og det er det. Meget frækt. 
en enkelt gang var jeg under god behandling, pigen masserede mit inderlår og strejfede bollerne hele tiden, hele kroppen spjættede og jeg var så liderlig... men måtte tie stille fordi, på den anden side af det tunge velour forhæng stod en familiemor og var i gang med at betale for sin massage. Superkinky. 
Men det er også det man får. Pirring og ikke mere. Men det er også nok for mig, det koster ikke mere end almindeligt massage og er pissefrækt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved at nogen har spurgt ejeren, og fået at vide at hvis folk leder efter den slags, så er der et sted længere nede af vejen. 
 

Jeg personligt har haft kontakt med en (nu tidligere ansat) der var interesseret i mere. Og det blev bare til en enkelt gang. Men jeg tror at hvis Mayuree opdager det, så bliver pigerne fyret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når jeg virkelig har ondt så kører jeg ud til Mayuree. Hun er meget påpasselig med at alt går ordentligt til. 

En gang havde jeg virkelig ondt i lænden. Jeg kunne dårligt bevæge mig, og det kunne Mayuree sagtens ordne, sagde hun i telefonen. 

Det blev nu ikke Mayuree selv, men en lille ung grinebider med et fantastisk glimt i øjet. Langt henne i massagen løsnede det hele sig, og smerten forsvandt. Det var en så kæmpe lettelse at jeg umiddelbart stønne af bare nydelse. Den lyd var åbenbart en af dem Mayuree kendte, så i løbet af få sekunder kom hun roligt ind gennem forhænget og kastede et undersøgende blik på mig og pigen. Men da jeg lå på maven, men håndklædet over numsen, gik hun igen. 

Ingen tvivl om hun passer meget på sit renomme. 

Det med pirringen er bare salgsteknik. Vi mænd kan jo håbe i årevis på et det pludselig bliver til mere. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommentarerne her fra de af jer der rent faktisk har været der, tyder på at det er hendes piger og ikke Mayuree selv, der masserer tæt på?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 5 minutter siden:

Kommentarerne her fra de af jer der rent faktisk har været der, tyder på at det er hendes piger og ikke Mayuree selv, der masserer tæt på?

Nahhhhhhhhhhhh :biggrin: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nix, jeg er også blevet pirret af hende - men hovedsageligt nogle af de andre lækre unge damer. 
Der er dog en anden, en voksen dame der, som er bedst til at massere. Hun pirrer ikke ret meget, grænsende til slet ikke, og så er oliemassage dælme kedeligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 25 minutter siden:

Tak for hint @Aarhuselsker. Jeg vil være et let offer. Hun er smuk!

Ja på en måde. Men hun kan ikke smeltes mange gram fedt af. Det er utroligt at så lille nærmest mager pige er mor til 4. Jeg har fået massage af hende en meget varm sommerdag hvor hun havde en lille tynd kjole på. Der er stort set ingen kurver på hende, men hun er en kanon massør og et sødt menneske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, for 10 minutter siden:

Nix, jeg er også blevet pirret af hende - men hovedsageligt nogle af de andre lækre unge damer. 
Der er dog en anden, en voksen dame der, som er bedst til at massere. Hun pirrer ikke ret meget, grænsende til slet ikke, og så er oliemassage dælme kedeligt. 

Tror det var hende der engang æltede mine ynder. Der var lidt halvhjertede strejf, indtil jeg diskret skubbede dilleren ind midt på maven under håndklædet. Hun smile glad da jeg gjorde det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
HG Wells skrev, for 5 timer siden:

Jeg ved at nogen har spurgt ejeren, og fået at vide at hvis folk leder efter den slags, så er der et sted længere nede af vejen. 
 

Jeg personligt har haft kontakt med en (nu tidligere ansat) der var interesseret i mere. Og det blev bare til en enkelt gang. Men jeg tror at hvis Mayuree opdager det, så bliver pigerne fyret. 

Kan I afsløre hvor de piger kan mødes? Dem som laver det forbudte...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den jeg mødte, kontaktede mig selv en dag jeg fik massage. Hvor hun er nu ved jeg ikke. Jeg tror ikke der er andet end at møde op der, være en gentleman, og satse på at pigerne trænger til at lommepenge ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også oplevet andre piger ved Mayuree, der var lidt mere nærgående. Men kommer der for sjældent til at sige hvem de var. 

Min frækkeste oplevelse var med Mayuree, der en gang havde tændt mig helt under massagen med alle hendes pirringer. Da hun skal afslutte massagen lægger hun et stykke klæde over mig for at tørre noget af olien af. Det tynde stof mod mit stive lem og hendes bevægelser udenpå stoffet, hvor hun af og til rammer forkert... - det bliver for meget for mig og jeg kommer ud i klædet.

Hun tager det pænt, krøller det sammen og lægger det ud til vask.

Mayuree er meget ordentlig og sød, så jeg er også opmærksom på at være det samme overfor hende... men håber selvfølgelig altid på at det sker igen :-)

Redigeret af alex69

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...