Hop til indhold

Recommended Posts

Kami skrev, for 45 minutter siden:

Nogle der kan Fortælle om det er selve Cherry selv der på tlf når man ringer? Altså er det hende man snakker med?

tak på forhånd

Nej, det er en telefondame.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610

Telefon-damen er helt særlig. Og ganske diskret. Hun giver meget sjældent adressen og lige pt. er det mest stamkunder som kommer til. 
Jeg havde en halv time(vidunderligt) med Cherry igår. Var nær ikke blevet lukket ind, før Cherry kom og sagde god for mig og at jeg havde været hos hende før. 
Helt samme tur som sidst. Denne gang holdt jeg under 1 minut, hun kan noget helt særligt med sit underliv. Og tunge naturligvis.

Der skulle komme ny frisk og yngre model i starten af januar. Spændende!

Cherry bliver til marts. 
 

BUC
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BUC2610 skrev, for 12 minutter siden:

Telefon-damen er helt særlig. Og ganske diskret. Hun giver meget sjældent adressen og lige pt. er det mest stamkunder som kommer til. 
Jeg havde en halv time(vidunderligt) med Cherry igår. Var nær ikke blevet lukket ind, før Cherry kom og sagde god for mig og at jeg havde været hos hende før. 
Helt samme tur som sidst. Denne gang holdt jeg under 1 minut, hun kan noget helt særligt med sit underliv. Og tunge naturligvis.

Der skulle komme ny frisk og yngre model i starten af januar. Spændende!

Cherry bliver til marts. 
 

BUC
 

Jeg er enig BUC2610 ..... var der også i går 90 min. Kommer sgu til at savne hende....... men ICE kommer vist tilbage over nytår.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610
Smutje67 skrev, for 47 minutter siden:

Jeg er enig BUC2610 ..... var der også i går 90 min. Kommer sgu til at savne hende....... men ICE kommer vist tilbage over nytår.

Jeg har aldrig oplevet Ice. Kan du evt give hende et par ord her, alder, serviceniveau. Kan det matche Cherry? 
 

God aften! 
 

BUC

Del dette indlæg


Link til indlæg
BUC2610 skrev, 1 time siden:

Jeg har aldrig oplevet Ice. Kan du evt give hende et par ord her, alder, serviceniveau. Kan det matche Cherry? 
 

God aften! 
 

BUC

ICE stoppede 29 juli........jeg har nok besøgt ICE ca. 10 gange og Cherry 10-12 gange siden midt april.

ICE er meget kærlig og fræk på sin egen måde. En lille nips på 45 kg med nogle små søde bryster.

Hun kan bestemt godt give den gas på briksen men der er stadig et stykke vej til Cherry.

Hun er nok 25-28 år.

TS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610
Smutje67 skrev, for 10 timer siden:

ICE stoppede 29 juli........jeg har nok besøgt ICE ca. 10 gange og Cherry 10-12 gange siden midt april.

ICE er meget kærlig og fræk på sin egen måde. En lille nips på 45 kg med nogle små søde bryster.

Hun kan bestemt godt give den gas på briksen men der er stadig et stykke vej til Cherry.

Hun er nok 25-28 år.

TS

Jeg bliver lige lidt nysgerrig på hvad 90 min hos Cherry indebærer. Sådan ca. altså. Hun er jo ikke noget decideret snakkehoved, så er det pure action nonstop??:-)

 

BUC

Del dette indlæg


Link til indlæg
BUC2610 skrev, for 11 timer siden:

Jeg bliver lige lidt nysgerrig på hvad 90 min hos Cherry indebærer. Sådan ca. altså. Hun er jo ikke noget decideret snakkehoved, så er det pure action nonstop??:-)

 

BUC

Cherry var også lidt stille i starten men løsnede op efter nogle besøg. Tror det måske hjælper med lidt humor og hvis man

kan lidt Thai gloser. Spørg lidt ind til hende........"hvor hun kommer fra" "hvad hun synes om Danmark" o.s.v.

Vi kører første akt 20-30 min og så får jeg massage til der mangler 30 min.

Hun tager en hurtig skyller og så får jeg "NUM Special" massage med brysterne med start i ansigtet og så

kører hun langsomt ned........og anden akt starter. Hun er altid med på den værste og vi prøver alle mulige

stillinger som jeg aldrig havde troet muligt.

Cherry er altid 100% på og det er som om man lige får lidt ekstra hver gang. Oplever aldrig at hun er træt eller

uoplagt og stor respekt for det.

BUC, du er velkommen til at skrive PB hvis du har brug for mere info om hende eller ICE

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stokie skrev, for 17 timer siden:

Nogen der ved om hun stopper eller bare flytter?

Hun stopper men kommer måske tilbage om 1-2 år.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Smutje67 skrev, for 6 minutter siden:

Hun stopper men kommer måske tilbage om 1-2 år.

Sagt på en anden måde, hendes visum udløber og hvis hun kan få et nyt på et senere tidspunkt, kan det være at hun kommer tilbage til dk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 1 minut siden:

Sagt på en anden måde, hendes visum udløber og hvis hun kan få et nyt på et senere tidspunkt, kan det være at hun kommer tilbage til dk. 

Ja, og så snakker hun om at få nye bryster........ hvilket jeg er STOR modstander af...:blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610

Ja de ville være ærgerligt. Hun er perfekt som hun er lige nu. 
Men når det er sagt så er hun nu også på min liste hvis hun kommer til kbh igen med nye bryster. Tror hun vil få lavet nogle meget pæne;-)

BUC

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg missede et besøg i formiddags. kunne ikke finde stedet efter adressen. Kunne heller ikke få kontakt, men tror måske jeg fandt ud af min fejltagelse, da den næste kunde ankom og gik om bag bygningen (hvid erhvervsbygning) L..... 15 , og fortsatte ind via en trappe ned i kælderniveau.  Havde ikke tid til at vente for at se om jeg havde ret, men passer det med hvad I andre kan huske??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BUC2610
fredrik33 skrev, for 20 minutter siden:

jeg missede et besøg i formiddags. kunne ikke finde stedet efter adressen. Kunne heller ikke få kontakt, men tror måske jeg fandt ud af min fejltagelse, da den næste kunde ankom og gik om bag bygningen (hvid erhvervsbygning) L..... 15 , og fortsatte ind via en trappe ned i kælderniveau.  Havde ikke tid til at vente for at se om jeg havde ret, men passer det med hvad I andre kan huske??

Korrekt sted. Du skal om bagved og ind i opgangen. Ikke ned af trappen med bare de 5-6 trin op til ringklokken. Den er der næste gang:-)

BUC

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...