Hop til indhold
autobahn

Maya Aalborg - søndags slowfuck med spinner

Recommended Posts

MaYa er tæt på en ægte spinner, mit bud ca. 160cm, skinny på den lækre måde, formfulde bryster størrelse a, en lille konfirmandhåndfuld.

Søndag aften omkring det tidspunkt hvor jeg i min ungdom lyttede til Tværs på P4, en let melankoli, endnu en weekend snart forbi. Savnet af intimitet fra Tine Brylds trygge radiostemme ... et ikke-planlagt besøg (der har allerede været for mange de sidste par uger) kom hurtigt i stand på SMS: En time inkl. lidt ekstra.

Vel ankommet, tøjet af, og der skulle startes med lidt massage til hende, en miniflaske babyolie blev tryllet frem. 
Massagen ledte til tre ting: 1) atter en konstatering af, at jeg muligvis er Danmarks dårligst massør trods alle gode intentioner og erfaringer fra en endeløs række i den modtagende ende, 2) fuck hvor er hendes spinkle krop lækker, skuldre, ryg, lænd, lår, ben, fødder, hendes tæer i min mund  ...  og 3) min afsluttende del af ballerne, små cirkelbevægelser med mine babyoliefinge på skamlæber, klit længere tilbage, et nyt hul at massere   ....   ledte til det uafvendeligt spørgsmål, om en ikke-annonceret ydelse, som involverer bemeldte hul, var mulig ? Svaret var ikke afvisende, og da babyolie ikke slår til her skulle hun lige ind til roommate efter noget mere durable stads, mens jeg kunne fremtrylle et par ekstra sedler fra min tegnebog. 

Mig ned på ryggen, hun satte håret op, og nu blowjob med masser af variationer, tungen op og ned ad skaftet, i cirkler, spyt med lidt lyd, hendes brune øjne som i glimt funklede af naughty blik og smil. Alt imens jeg slet ikke kunne få nok af at kæle for den krop.
Så fik hun mig overtalt til, at der skulle knaldes. Kondom på, og doggy, fuck hvor er hendes lille røv et lækkert syn i det perspektiv. Efter lidt tid, jeg fik lov at smøre en cirkel af glidecreme, som markerede det næste mål! Det krævede nogen forsigtighed, fuck hvor var hun stram. Men sengen er af den bløde type og det hele blev lidt sloppy. Så jeg foreslog hende stadig på alle fire, men på sengekanten og mig stående, med væggen som ekstra afsæt. Stille og roligt, min pik gled ind og ud mens hun udvidede sig så jeg kunne gå dybere. 

Ned på sengen igen, hende på ryggen, nyt kondom og missionær. Stadig i helt roligt tempo, men pik ind og ud af hende mens hun på min opfordring tog sig godt og vedvarende af mine brystvorter. Og så blev der igen skiftet et par cm nedad, og igen, fuck hvor var hun stram. Stadig i missionær, min ene hånd hold hendes røv lidt opad mens min anden arm kunne bevare den perfekte afstand til, at hun kunne voldmassere mine brystvorter. Flere af de kække smil og funklende øjne.
Det var slowfuck af ypperste klasse, det var som "anal edging", det var som englene sang! Og flere gange mindede hun mig om, at vi havde aftalt en anden afslutning. 

Så endelig mig på ryggen igen, blowjob, mere insisterende, spyt, tempoet op. Jeg holdt efterhånden begge mine hænder om hendes hoved, og hun lod mig kneppe sin mund indtil jeg gjorde tegn til at hun skulle tage over, og jeg kom i hendes mund i en voldsom orgasme.

Bagefter lå vi og snakkede lidt. Hun vidste, at det havde været fedt, og kom med et par forslag til næste gang :-) Da jeg rejste mig rystede mine ben, mens jeg drak den øl hun havde serveret, men jeg havde glemt alt om! 
På med tøjet, kindkys og ned ad trappen. Der var gået præcis 60 minutter! 

Der har lige været en anden, noget lunken, anmeldelse af MaYa ( @Donmig). Hvor mærkeligt det måtte lyde, jeg kan godt sætte mig ind i den. Ja, ingen tungekys (Corona-relateret?), sengen lidt for blød for min smag, og hun måtte også tysse på mig. 

Men denne aften spillede alt perfekt, muligvis var det god kemi, og intens slowfuck med smukke MaYa med de funklende øjne var præcist hvad jeg havde drømt om. 
Jeg har været i tvivl om hvorvidt jeg kan tillade mig at inkludere i min beretning, at jeg knaldede Maya i 2'eren.
Men oplevelsen giver ikke rigtig mening uden. Og det skal være klart for alle, at det ikke er noget hun annoncerer, og muligvis ikke noget man kan gå ud fra er givet. "At discretion" - som det hedder. 

https://annoncelight.dk/showad/307273

Redigeret af autobahn
glemt link

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja Maya er en bette sød og skøn pige! jeg skal bruge 2 hænder til at tælle mine besøg hos hende og det jeg er kommet frem til er Maya er klar på lige præcis det du begær bare din tegnedreng er stor nok og der er et håndklæde til stede :) Har aldrig kedet mig hos hende og jeg er nok mere til det lidt pikante sex.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MKhouse skrev, 1 time siden:

... og det jeg er kommet frem til er Maya er klar på lige præcis det du begær bare din tegnedreng er stor nok og der er et håndklæde til stede :) .... 

Dobbelt bingo!

Mine babyolieindsmurte fingres cirkelbevægelser omkring de vaginale områder udløste faktisk et spørgsmål om (mod en lille andel af reserverne i min tegnebog) jeg havde lyst til at bruge dem mere "indgående" - LOL - til noget der normalt resulterer i større sprøjt - og et håndklæde bliver belejligt :-) 

Jeg valgte dog at investere nogle af reserverne i at forfølge mine første mål, hvor målstregen som nævnt er nogle centimeter bagover.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
autobahn skrev, for 6 minutter siden:

og et håndklæde bliver belejligt

Lad mig sige det såen her jeg har ikke kun bruge et håndklæde hos hende! Men hva faen hun tager vasken :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Overvejer at spørge om hun vil laver en Spiderman med mig. Hvor du tager hende bagfra i 2eren og aftaler at komme hende på ryggen. Lige inden du kommer trækker du dig ud spytter hende på ryggen og kommer i hånden på dig selv når hun så vender sig om og kigger på dig skal hun bare have en klør5+sæd lige i smasken med et hjertelig tak :)

den er dog ikke prøvet af endnu..:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

God beskrivelse og fedt at du havde en god oplevelse.

Jeg har også besøgt Maya. 
Desværre havde jeg ikke helt den samme oplevelse. 

Pigen er hende på billederne så der er ikke noget at klage over mht udseendet.

men,
Havde bestilt en time med french kiss. På trods af mundskyl der blev brugt under skarp overvågning blev det højest til et halvt minut inden jeg fik at vide at det var nok (lidt tamt for 200 ekstra) 

Bj og sex var også meget mekanisk og hele tiden højest to minutter i en stilling inden der blev klaget over ømme muskler. 

Pludselig stoppede hun helt op og brugte lang tid på google translate for at forklare at jeg skulle til at gøre mig færdig. Her var der gået ca 30 minutter. 
Til slut fik jeg vist trukket det til ca 45 minutter med et sløjt hj som afslutning 

Ved ikke om hun har haft en dårlig dag, det kan alle jo have. Men jeg kigger helt sikkert andetsted næste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgR skrev, for 5 minutter siden:

Pludselig stoppede hun helt op og brugte lang tid på google translate

Den har hun også brugt 2 gange på mig! hvor hun prøvede at få mig til at købe en iphone12 på afbetaling til hende! så skal man lige formulerer sig på en pæn måde på engelsk "er du fuldstændig sindsyg" total turn off :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...