Hop til indhold

Denysa Vejle

Featured Replies

Skrevet

Hej

Er der nogen herinde der har erfaring med denne her pige og som kan dele ud af erfaringer. 
https://annoncelight.dk/showad/304708

På forhånd tak. 

Skrevet

Havde en ret kedelig mekaniske oplevelse med hende i weekenden. Men på denne tid af året og med disse tider kan man vel ikke forlange super indsats fra alle 

Skrevet
Max speed skrev, for 1 minut siden:

Havde en ret kedelig mekaniske oplevelse med hende i weekenden. Men på denne tid af året og med disse tider kan man vel ikke forlange super indsats fra alle 

Tak. Det lyder til at en 15 min. tur for lige at få taget trykket er rigeligt så :) 

Er billeder ellers retvisende og af nylig dato ?

Skrevet

Jojo - mon ikke de er et par år eller 3 gamle, men hun var iskold, så min anbefaling er der ikke :)

Skrevet
Max speed skrev, for 1 minut siden:

Jojo - mon ikke de er et par år eller 3 gamle, men hun var iskold, så min anbefaling er der ikke :)

Ok jeg trækker skindet frem på penis igen så og tager en slapper. 

damn der er svære tider at finde noget der duer i Vejle området.  Må 2021 vælte i søde villige varme smukke piger. 

God jul!

Skrevet
lurik skrev, for 5 timer siden:

damn der er svære tider at finde noget der duer i Vejle området.  Må 2021 vælte i søde villige varme smukke piger. 

God jul!

Hørt! Og god jul til dig også

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.