Hop til indhold
Ishoej

Hæveautomater

Recommended Posts

BDSM8000 skrev, den 1.12.2020 at 18:21:

Kontanter er et must. Min kone må gerne se hvad jeg bruger på GP’erne, men jeg vil ikke have mit navn ude hos GP’erne og evt bagmænd. Det er komplet umuligt at vide hvordan de håndterer disse oplysninger. De fleste er sikkert ok, men jeg sætter pris på ikke at udveksle personlige oplysninger med dem ligesom jeg også forstår deres behov for dæknavne og privatliv. 

Hvis du ikke har et problem med at din kone kan se din konto-oversigt er der heller ikke noget I vejen for at du kan bruge MP hos GP’erne. Dit navn og nummer kan du skifte i appen så meget du lyster. Jeg har blot 2 tegn stående i stedet for navn, det er der ingen der kan finde mig på(undtagen politiet med en dommerkendelse) og nummeret skifter jeg ud alt efter om det er en kunde eller privat brug.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg hæver som reglen det beløb jeg skal bruge på aftalen + 500kr ekstra da det jo er relativt nemt at finde en hæveautomat i kbh´s området.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den ‎01‎-‎12‎-‎2020 at 21:56:

Ja, det lyder nemt - der var kun en automat - nu er der ingen - så hvilken bank vil du skifte til?

Hvis du har mulighed for det, så skift til en lokal bank, og ikke en af de store landsdækkende banker 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Miza skrev, for 7 timer siden:

Hvis du ikke har et problem med at din kone kan se din konto-oversigt er der heller ikke noget I vejen for at du kan bruge MP hos GP’erne. Dit navn og nummer kan du skifte i appen så meget du lyster. Jeg har blot 2 tegn stående i stedet for navn, det er der ingen der kan finde mig på(undtagen politiet med en dommerkendelse) og nummeret skifter jeg ud alt efter om det er en kunde eller privat brug.

:wub:

Kan du ikke få det indført på de københavnske bordeller?:)

Hader at gå gade op og ned for at finde en automat som måske endda er ude af drift.:wacko:

Kolde kontanter gør livet lettere, men det ville gøre livet så meget lettere med MP til studinerne på Romantica, Pussygalores, Cassiopeia, Sexyclub, Seductiongirls som endnu ikke har taget skridtet ind i snart år 2021..

Pengene er overført på sekundet med Mobilepay. ...og så slipper de også for at kunderne kunne finde på at bruge falske sedler...:ph34r:

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 3 timer siden:

:wub:

Hader at gå gade op og ned for at finde en automat som måske endda er ude af drift.:wacko:

Kolde kontanter gør livet lettere, men det ville gøre livet så meget lettere med MP til studinerne på Romantica, Pussygalores, Cassiopeia, Sexyclub, Seductiongirls som endnu ikke har taget skridtet ind i snart år 2021..

Pengene er overført på sekundet med Mobilepay. ...og så slipper de også for at kunderne kunne finde på at bruge falske sedler...:ph34r:

Jeg forstår ikke helt hvorfor vi klinikker skulle modtage Mp, når det er pigerne du besøger og betaler, så er det vel dem du skal bede tage skridtet som selvstændige ind i det snart 2021 :?:

Mammasan ;)

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 3 timer siden:

Hader at gå gade op og ned for at finde en automat som måske endda er ude af drift.

Tag til Tyskland - her har de på FKK, div. Laufhäuser o.lign. ofte "in-building" kontantautomater - man skal bare ikke som nogen mænd, med bukserne nede om hælene, kan forledes til: at give pigen både kort og kode, så hun lige kan løbe ud på gangen og hæve.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Seductiongirls skrev, for 11 minutter siden:

Jeg forstår ikke helt hvorfor vi klinikker skulle modtage Mp, når det er pigerne du besøger og betaler, så er det vel dem du skal bede tage skridtet som selvstændige ind i det snart 2021 :?:

Mammasan ;)

Tjo..Men så kunne man sætte et skilt op i venteværelset med pigernes Mp koder? :).

Der er vel et ansættelsforhold til klinikkerne..

Eller ja, bede Nordea, Danske Bank, Jyske Bank, osv.. om at få opsat en havemaskine ude foran lysthuset eller tæt ved. Voliá: Øget omsætning.

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 34 minutter siden:

Tjo..Men så kunne man sætte et skilt op i venteværelset med pigernes Mp koder? :).

Der er vel et ansættelsforhold til klinikkerne..

Eller ja, bede Nordea, Danske Bank, Jyske Bank, osv.. om at få opsat en havemaskine ude foran lysthuset eller tæt ved. Voliá: Øget omsætning.

Men igen hvorfor er det os klinikker ?

Pigerne er selvstændige, ikke ansatte og driver deres egen forretning, så du må jo gå til hovedet og ikke r.... i den her. At sætte pigernes Mp op i venterummet kræver jo også at pigerne har et og at de ønsker at bruge det, så siden de ikke gør det, så er det vel fordi de ikke ønsker at bruge Mp.

Samtidig må vi ikke modtage penge på pigernes vegne og så skulle vi også stå skoleret i banken efter, om hvorfor vi gør det og retfærdiggøre hvor pengene kommer fra. Idag er der næsten ramaskrig fra bankerne, når du kommer med kontanter og kender flere virksomheder, der nu er smidt ud fordi de modtager kontanter i deres virksomhed, så det hele er ikke så nemt, som at  fører det ud på skrift.

Vi har dog på et tidspunkt modtaget kort, gæsterne brød sig ikke om at der stod Seductiongirls, som jo er det vi var registreret som og så lukkede det hurtigt igen.

Der er en hæveautomat på fortvej, 5-7 min fra klinikken.

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre
Seductiongirls skrev, for 20 timer siden:

Men igen hvorfor er det os klinikker ?

Pigerne er selvstændige, ikke ansatte og driver deres egen forretning, så du må jo gå til hovedet og ikke r.... i den her. At sætte pigernes Mp op i venterummet kræver jo også at pigerne har et og at de ønsker at bruge det, så siden de ikke gør det, så er det vel fordi de ikke ønsker at bruge Mp.

Samtidig må vi ikke modtage penge på pigernes vegne og så skulle vi også stå skoleret i banken efter, om hvorfor vi gør det og retfærdiggøre hvor pengene kommer fra. Idag er der næsten ramaskrig fra bankerne, når du kommer med kontanter og kender flere virksomheder, der nu er smidt ud fordi de modtager kontanter i deres virksomhed, så det hele er ikke så nemt, som at  fører det ud på skrift.

Vi har dog på et tidspunkt modtaget kort, gæsterne brød sig ikke om at der stod Seductiongirls, som jo er det vi var registreret som og så lukkede det hurtigt igen.

Der er en hæveautomat på fortvej, 5-7 min fra klinikken.

Det sker helt automatisk af sig selv inden for få år, så er der ikke flere bank filialer el hæve automater tilbage,alt bliver ordnet over nettet og telefonisk, bare i det her år er det gået stærkt med lukning af filialer samt automater, det er trist, men det er realiteterne ..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest A. Senna
Rødovre skrev, for 2 timer siden:

Det sker helt automatisk af sig selv inden for få år, så er der ikke flere bank filialer el hæve automater tilbage,alt bliver ordnet over nettet og telefonisk, bare i det her år er det gået stærkt med lukning af filialer samt automater, det er trist, men det er realiteterne ..

Aldrig, så går vi over til Euro, det er muligt stat og banker gerne vil, men hele verden vil ikke og så bruger vi bare andre kontanter eller virtuelle valutaer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre
A. Senna skrev, for 8 timer siden:

Aldrig, så går vi over til Euro, det er muligt stat og banker gerne vil, men hele verden vil ikke og så bruger vi bare andre kontanter eller virtuelle valutaer.

ja ligesom du gør i supermarkedet  :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
andemad skrev, for 9 minutter siden:

Jeg plejer at åbne google maps på telefonen og søge på "ATM"

Ja, det kan jeg se. Hvis man i Google Map app'en skriver: "Hæveautomat" popper der faktisk en del frem og ved nogle står der "døgnåbent", men ved mange "Lukket"...:rolleyes:.

Tak Google <3. I får os til at besøge GP'er noget oftere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
S&W500S skrev, den 3.12.2020 at 13:24:

Jeg hæver som reglen det beløb jeg skal bruge på aftalen + 500kr ekstra da det jo er relativt nemt at finde en hæveautomat i kbh´s området.

...Efter der er kommet apps som viser vej til de nærmeste, måske, ja. Men ellers syntes jeg det har været svært. En del har været ude af drift, når jeg er kommet frem, som også beskrevet tidligere. 

Det koster vel ekstra at hæve i en anden banks automat, end den du selv har (der findes vel 10 større banker i Danmark, hvor ikke alle har hæveautomater overalt i landet), om aftenen..?

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 52 minutter siden:

...Efter der er kommet apps som viser vej til de nærmeste, måske, ja. Men ellers syntes jeg det har været svært. En del har været ude af drift, når jeg er kommet frem, som også beskrevet tidligere. 

Det koster vel ekstra at hæve i en anden banks automat, end den du selv har (der findes vel 10 større banker i Danmark, hvor ikke alle har hæveautomater overalt i landet), om aftenen..?

Ja det kost lidt extra af hæve fra en anden banks automat men det er peber nødder set i forhold til hvad man bruger på gp´er.

Langt de  fleste banker har hæveautomater(udenfor banken) og ja man kan også hæve om aftenen, f.eks når jeg skal til en gp´er planlægger jeg en rute der går forbi en hæveautomat(er) vis den er ude af drift)) og jeg bruger ikke gps da jeg er på to hjul(kigge på en gps og køre samtidig er en rigtig dårlig kombo:roll:).

Så jeg kender til en del af de hæveautomater der er rundt omkring i kbh(også dem der er blevet nedlagt men som google ikke har opdateret på deres kort endnu).

Obs! du ved vel når man kigger på google maps på en pc´er så er der nede i højre hjørne en lille gul man som man klikke(holde)og trække der hen hvor vil se hvad der er på gade niveau(der kan man så se om der er en hæveautomat(efter man har søgt på enten hæveautomat el. div bank navne).

.

Redigeret af S&W500S

Del dette indlæg

Link til indlæg

Løsningen kan også være et visakort i fx Bank Norwegian. De tager ikke gebyr for kontanthævninger. Det eneste man skal sørge for er, at udligne saldoen hver måned, så der ikke løber renter på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
S&W500S skrev, for 5 timer siden:

Så jeg kender til en del af de hæveautomater der er rundt omkring i kbh(også dem der er blevet nedlagt men som google ikke har opdateret på deres kort endnu).

Dem kan du indberette til Google som permanent lukket,  så bliver det rettet til glæde for alle os andre på EG :)

Det gør jeg selvfølgelig selv ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest A. Senna
Rødovre skrev, for 16 timer siden:

ja ligesom du gør i supermarkedet  :lol:

Det ok du ikke forstod. ;)

Diskussionen gik på om vi mistede kontanter indenfor få år, og jeg mener aldrig, der vil altid findes en form for uganda dollars, og det betyder jo ikke at jeg ikke bruger kort i supermarkedet, hvorfor skulle jeg skjule mit madindkøb?

Del dette indlæg

Link til indlæg

...Hvor ligger den nærmeste hæveautomat (som ikke er ude af drift) nær Lyngbyvej 231A i Hellerup:?:

Er det virkelig Danske Bank som er tættest på..2 kilometer væk. ? :o

Redigeret af ppd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...