Hop til indhold
Oliekongen

Nogen der har besøgt Sonia

Recommended Posts

En google søgning på profilbillederne plejer at afsløre om de er "lånt" fra fotomodeller, men i dette tilfælde er der ingen hits.

Jeg er enig i, at når noget ser ud til at være for godt til at være sandt, så er det som oftest også tilfældet. Her er jeg dog stadig i tvivl. 

Tjekkiske piger er bare skønne, eksempelvis @LizbethPrecious1. Hendes billeder skriger også "fake", men hun er den ægte vare.

Hvis ingen andre melder sig, må jeg jo tage en for holdet og besøge hende :-)

Redigeret af Oliekongen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Oh yes, please do!

Man skal nok have hang til det uprøvede og usikre men jeg har fandme mødt nogle lækre piger og været første til at anmelde fordi ingen andre turde prøve pigen og anmelde...

her (sonia) tænkte jeg dog også fake... men man ved sgu aldrig... hun kan også bare været 12 år ældre og erhverve sig sådan her nu... det er stadig fake men lad os nu stå sammen og få anmeldt de tøzer så vi ved hvad vi har på markedet. Det er alarmerende så få der anmelder piger der absolut må være blevet besøgt. Det bør vi kunne gøre bedre for vores brødre og lidelsesfæller. Vi kan jo ikke gøre for at vi har et stort behov og penge til at udleve det - og gudske tak og lov for at det er helt lovligt så vi kan få afløb og komme videre i et rimeligt fornuftigt miljø i Danmark.

måske lidt for propagandistisk? Men budskabet er, lad os nu alle sammen anmelde det der ikke er ok og det der absolut er ok, så både de og vi får et bedre miljø!

bedste hilsner Leo

Del dette indlæg

Link til indlæg

NU er hun prøvet. 

Det er ikke hende på billederne men det er tæt nok på til at jeg tvivlede. Det er detaljer det afgører det. Billederne på profilen er naturligvis retoucherede så de er så skønne som muligt og det får mig til alligevel at tvivle. Under alle omstændigheder en lækker GP. Indlevelse er fin og sex i mange stillinger intet problem. Så hvis man leder efter en blond ung (midt 20) erfaren 170cm 50-55 flot figur ægte C skål så er 800 for en halv et ret godt bud. Stedet er også utroligt lækkert og diskret. Bad både før og efter. Der er en anden pige i lejligheden også. Vær opmærksom på at man bliver ringet op når man står ved døren og ledt et par meter et andet sted hen som er endnu mere diskret. Vi befinder os tæt på strøget og Rådhuspladsen i de små gader. Så måske også oplagt fredag lørdag aften i byen. I øvrigt sød og snakkesalig, ren, velplejet og velduftende.

Pigen 9
Stedet 9

Oplevelsen 9

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...