Isenvad 74 Skrevet 30. November, 2020 https://annoncelight.dk/showad/241595 Dejlig sød naturlig naboens datter. Billeder er meget retvisende stedet pænt og diskret. Ja har faktisk kun positivt at sige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KingMats Skrevet 30. November, 2020 Line er legendarisk en super kvinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 200 Skrevet 6. December, 2020 Jeg var forbi line sidste søndag og igen Idag og kan med sikkerhed sige at jeg kommer igen, hun er en drønlækker fræk sag, med gode ikke for store krammevenlige bryster og så giver hun et blowjob så englene synger, hun giver en rigtig gf oplevelse, er meget nærværende, kysser gerne, er meget snaksalig både før og efter, Ved ikke om jeg har kradsemærker på ryggen, men det var frækt og tændte mig kun endnu mere, eneste minus som dog blev til min fordel var at hun ikke var klar til aftalt tid, så jeg fik lidt ekstra tid med den dejlige dame og bagefter fik vi en hyggelig snak over en kop te. Hun kommer igen mellem jul og nytår, der kigger jeg med sikkerhed forbi igen, da det med afstand er den bedste gp oplevelse jeg har haft til dato. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg