Hop til indhold
tsec75

Thaimassage med extra priser (nordjylland)

Recommended Posts

Har været et sted med en superflot start 20'erne pige -slank og meget smuk

Der tilbydes bla. Thaimassage men også alt det andet - perfekt..

Men det andet (incl. massage) skulle så koste 700 for svensk, 1000 for fransk .. og 2000 for hele pakken .. det sidste kunne forhandles til 1500 (efter 15 min debat).. - men så ville hun også beholde trøjen på.. det var noget af en turnoff med de priser surt!!

Ellers..

Positivt:

- Lukket rum, ikke brikse med gardiner

- meget smuk pige

Minus:

- De ringede tilbage og spurgte om jeg kunne komme en time før aftalt .. .. man ringer ikke tilbage!

- Pris (uhyrlig)

- massage .. tja.. hvis man kan kalde at blive smurt ind i olie for massage :) -- det var mao. meget ringe .. kunne knap nok gå ind under definitionen af massage.

- Stedet ligger meget lidt diskret..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det lader til du har haft en kedelig oplevelse, og kedeligt at din første anmeldelse her på boardet er negativ :) . For at andre i området kan vide hvilken kllinik du taler om, skal du være mere specifik omkring hjemmeside,kliniknavn, by evt adresse. Der er immervæk en del thaisteder i nordjylland ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har været et sted med en superflot start 20'erne pige -slank og meget smuk

Der tilbydes bla. Thaimassage men også alt det andet - perfekt..

Men det andet (incl. massage) skulle så koste 700 for svensk, 1000 for fransk .. og 2000 for hele pakken .. det sidste kunne forhandles til 1500 (efter 15 min debat).. - men så ville hun også beholde trøjen på.. det var noget af en turnoff med de priser surt!!

Ellers..

Positivt:

- Lukket rum, ikke brikse med gardiner

- meget smuk pige

Minus:

- De ringede tilbage og spurgte om jeg kunne komme en time før aftalt .. .. man ringer ikke tilbage!

- Pris (uhyrlig)

- massage .. tja.. hvis man kan kalde at blive smurt ind i olie for massage :) -- det var mao. meget ringe .. kunne knap nok gå ind under definitionen af massage.

- Stedet ligger meget lidt diskret..

Hvor der det? I Aalborg - Hjørring eller ... det ville måske være rart at få at vide - evt. tlf.nr.....!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været et sted med en superflot start 20'erne pige -slank og meget smuk

Der tilbydes bla. Thaimassage men også alt det andet - perfekt..

Men det andet (incl. massage) skulle så koste 700 for svensk, 1000 for fransk .. og 2000 for hele pakken .. det sidste kunne forhandles til 1500 (efter 15 min debat).. - men så ville hun også beholde trøjen på.. det var noget af en turnoff med de priser surt!!

Ellers..

Positivt:

- Lukket rum, ikke brikse med gardiner

- meget smuk pige

Minus:

- De ringede tilbage og spurgte om jeg kunne komme en time før aftalt .. .. man ringer ikke tilbage!

- Pris (uhyrlig)

- massage .. tja.. hvis man kan kalde at blive smurt ind i olie for massage :) -- det var mao. meget ringe .. kunne knap nok gå ind under definitionen af massage.

- Stedet ligger meget lidt diskret..

Men men men når du diskutere 15 min først så ved du jo det ikke bliver godt, hvis ikke gør du det nu.... Lige meget hvordan vi vender og drejer det er det piger følser betyder at de gør deres bedste hvis de syndes du er en idiot.... Så efter 2-3 min skulle du måske have opgivet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Men men men når du diskutere 15 min først så ved du jo det ikke bliver godt, hvis ikke gør du det nu.... Lige meget hvordan vi vender og drejer det er det piger følser betyder at de gør deres bedste hvis de syndes du er en idiot.... Så efter 2-3 min skulle du måske have opgivet.

Det er altså en del af thaipigens kultur at prutte om prisen. Normalt påvirker det ikke ydelsen, at man har fået prisen ned. Ok, 15 minutter er måske lige længe nok, men jeg skriver disse linjer i et forsøg på at undgå, at folk holder op med at forsøge at få varen lidt billigere. Så skal pigen jo også betale lidt mindre i skat, moms, osv osv. :lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Mand34Horsens skrev, den 31/5/2013 at 16:25:

 

hvor ligger den thai  klinik du skriver om by og gadenavn så vi andre kan finde den og prøve det sted

Men men men når du diskutere 15 min først så ved du jo det ikke bliver godt, hvis ikke gør du det nu.... Lige meget hvordan vi vender og drejer det er det piger følser betyder at de gør deres bedste hvis de syndes du er en idiot.... Så efter 2-3 min skulle du måske have opgivet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Erikson
Mand34Horsens skrev, den 31/5/2013 at 16:25:

 

hvor ligger den thai  klinik du skriver om by og gadenavn så vi andre kan finde den og prøve det sted

Men men men når du diskutere 15 min først så ved du jo det ikke bliver godt, hvis ikke gør du det nu.... Lige meget hvordan vi vender og drejer det er det piger følser betyder at de gør deres bedste hvis de syndes du er en idiot.... Så efter 2-3 min skulle du måske have opgivet.

Ja hvor ligger den Thai  klinik eller butik som de selv kalder det har du ikke en nærmere adresse eller et link til en www side  vi vil godt vide mere om det så vi kan undgå det sted eller tage os i agt for dem hvis man kommer til det sted 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden
Erikson skrev, for 57 minutter siden:

Ja hvor ligger den Thai  klinik eller butik som de selv kalder det har du ikke en nærmere adresse eller et link til en www side  vi vil godt vide mere om det så vi kan undgå det sted eller tage os i agt for dem hvis man kommer til det sted 

Rolig Erikson det er 3 år siden mand34horsens skriver det, så de er nok lukket, kom videre der er masser af Thai derude :shock:

Redigeret af knaldehunden
Fejl i tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...