Hop til indhold
Pinky

Så blev man da lige taget i røven - VelværeButikken

Recommended Posts

Ked af at mit først indlæg skulle blive af denne slags :(

But here goes....

Jeg havde besluttet mig for at prøve VelværeButikken i Osted.

Det skulle vise sig at være en dårlig beslutning :(

Jeg ringer og bestiller tid til engang oliemassage. Jeg har aldrig været der før. Jeg håbede også lidt at det vil ende med et HJ.

Da jeg ankommer, så vil de havde jeg betaler 400 kr. for massagen, med det samme. Hvilket jeg gør uden at blinke med øjne.

Massagen går igang, er okay, men meget slatten. En sjælen gang bliver der lagt kræfter i.

Efter massage på bagsiden, vender jeg mig om, og hun går igang med benene.

På dette tidspunkt har der ikke være noget der lag op til et HJ.

Nærmest ud af det blå tapper hun til lillemanden, og kigger på mig. Jeg nikke ja, og med fagter bliver vi enig om 200 kr. for opgaven.

Hun hiver i banditten, det er ikke specielt godt, men det lykkedes hende alligevel at gøre jobbet færdigt. Hun afslutter med lidt mere rygmassage mens jeg sidder op.

Jeg rejser mig op og vil give hende pengene inden hun går. Jeg har desværre kun en 500 kr. seddel. Jeg kigger på hende og siger "Jeg har kun denne." Kun nikker forstående og tager i mod.

I mellemtiden er det kommet en mandlig kunde mere ind. Han er blevet henvist til sin madrase, så jeg ser ham ikke.

Jeg får mit tøj på, og gå hen mod hende. Hun står i døren indtil baglokalt og smiller til mig, også siger hun "Farvel"

Jeg tænker åhhh nej, jeg går hen til hende og siger "Jeg skal havde nogen penge tilbage?", og der kan jeg se at jeg har dummet mig, hun kigger naivt på mig, spiller forvirret. Jeg gentager at at jeg skal havde penge tilbage, og det er 300 kr. Hun går ind i bag lokalet, og kommer tilbage med en eller anden matrone. Hun spiller ligeså dum, og jeg kan jo godt se hvor det ender :(

Samtidig kommer der to mænd mere ind på klinikken. Matronen går forbi mig for at tag i mod dem. Jeg fortæller til min massør, og jeg har her hævet stemmen en smule, at det er noget fis at de snyder en på denne måde, og jeg kommer aldrig igen (hvilket de nok er ligeglade med).

Da jeg vender mig om, så kigger jeg på de to herre som kom ind og siger: "I skal passe på jeres penge, de tager røven på jer!" De nikker og ser forbavset ud, jeg tror de siger noget a la "okay"

Jeg håber selvfølgelig de har fået koldefødder, og er smuttet efterfølgende. Men jeg blev ikke for at holde øje med det. Jeg var på dette tidspunkt rimeligt meget oppe og koge :evil:

Så min opfordring til jer herinde, holde jeg væk fra VelværeButikken i Osted. Det er dårlig betjening man får, også tager de en i røven.

http://www.velvaerebutikken.dk/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder da godt underligt, der må være tale om en misforståelse af rang?

Hvem blev du behandlet af, kunne hun dansk?

Har været der flere gange og har altid fået en god og fair behandling. :?

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har engang været ude for noget lignende i et thaiforetagende.

Jeg rystede også op med en stor seddel for en gang oliemassage, men fik ikke penge igen. Først da jeg ved udgangen spurgte efter dem, fik jeg dem meget nølende.

Den venlige udlægning er, at man regner med, at der er tale om drikkepenge – selvom byttepengene er på højde med selve massagen. Den uvenlige udlægning er: Går den, så går den.

Efter dette tog jeg kun 100-kronesedler med på thaiklinik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er rigtigt, man kan undgå problemet ved at tage rigeligt med 100-krone sedler med på en Thai klinik.

En anden metode, hvis man kun har en 500-krone seddel tilbage i tegnebogen, er at spørge pigen, om hun har 300 kroner og i givet fald bede hende hente dem - så får hun mine 500 samtidig med jeg får hendes 300 kroner... ;)

I modsat fald må hun vente med at få sine 200 kr., til jeg har været på den nærliggende tank og veksle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så tog sagen lige en uventet drejning.

De ringede fra VelværeButikken, og spurgte om jeg vil havde mine 300 kr. tilbage :o

Jeg har dog ikke hentet dem endnu.

Gadvide om de sidder og kigger med her på sitet :)

@OD; Jeg ved ikke hvad hun hed, hun snakkede thai-dansk :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så tog sagen lige en uventet drejning.

De ringede fra VelværeButikken, og spurgte om jeg vil havde mine 300 kr. tilbage :o

Jeg har dog ikke hentet dem endnu.

Gadvide om de sidder og kigger med her på sitet :)

@OD; Jeg ved ikke hvad hun hed, hun snakkede thai-dansk :)

Du har ligefrem udstyret dem med dit tlf. nr.?

Godt at i fik løst den misforståelse eller hvad det nu var.

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...