Hop til indhold

ADVARSEL!!

Featured Replies

Skrevet

Umiddelbart virker det ellers seriøst nok i korrespondancen.. Nogen der har deltaget i dag som kun berette nærmere?

Skrevet
  • Author

Ja... Jeg bryder mig bare ikke om den røde advarselsbjælke i toppen af annoncen på annoncelight... 

Bemærk:
Hvis du vælger at lave forudbetalinger, sker dette på eget ansvar.

Og når der så samtidig ingen billeder er af pigerne... Så bliver jeg mistænksom... Det ligner scam...  

Skrevet

Ja det samme her, de afholder 4-5 gangbangs om dagen også onsdag. Så man skulle tro de bliver noget tyndslidte. Depositum er ændret til 350,- . ville være fint med en melding fra en der har deltaget eller er blevet snydt, så vil kan få det afklaret.

Skrevet
Buttfreak skrev, for 4 timer siden:

Ja... Jeg bryder mig bare ikke om den røde advarselsbjælke i toppen af annoncen på annoncelight... 

Bemærk:
Hvis du vælger at lave forudbetalinger, sker dette på eget ansvar.

Og når der så samtidig ingen billeder er af pigerne... Så bliver jeg mistænksom... Det ligner scam...  

Den røde bjælke kommer hvis man skriver ordet Mobilepay i teksten, uanset om man er en snyder eller ej.

Skrevet

Slet ingen der fik det afprøvet?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.