Notmee 11 Skrevet 30. November, 2020 Er der så en som har været her forbi? Jeg har søgt herinde, men ikke noget brugbart. https://annoncelight.dk/showad/288700 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tjon 49 Skrevet 30. November, 2020 Jeg følger lige med her Hun ser spændende ud Tjon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Notmee 11 Skrevet 30. November, 2020 Ja nemlig. Hvis billederne er bare lidt ægte.. Eller må jeg tage en for holdet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nice6 0 Skrevet 10. December, 2020 nogen der har besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgno1 42 Skrevet 20. Februar, 2021 Har været på besøg hos hende der kalder sig “black hot cat” Billeder er ikke af hende Hun skriver 35 år gammel, plus med 10-15 år så er vi ved at være der. Havde tænkt på diverse tillægs ydelser på min vej derover, men da jeg så hende blev det heldigvis holdt på 600,- for 30 min. Hun gør hvad hun kan, men det blev til bj og en masse forskellige stillinger uden gevinst. Så gutter spar jeres penge. Genbesøg = 0 Pigen/DAMEN = 2 Omgivelser = 3 God weekend 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg