Hop til indhold

Annebellas/Nykøbing Sj.

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har prøvet eller ved noget om denne spændende annonce?

https://annoncelight.dk/showad/28902

Skrevet
  • Author

Er der ingen der kender til denne annonce?

Skrevet
Listige Svend skrev, for 5 timer siden:

Har været der - kommer ALDRIG igen. 

Måske et lidt mere uddybende indlæg om hvorfor Listige Svend ikke kommer igen. Det kunne være rart...

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author

Priserne er altså til at have med at gøre:) men hvis det er et NO GO, så er det også spild af penge. Så det ville være fint at høre noget mere om din “ikke anbefaling” listige Svend? Og hvor du kender/kendte hende fra. For så er der måske andre anmeldelser af hende?

Skrevet
nemfyr skrev, for 9 minutter siden:

Priserne er altså til at have med at gøre:) men hvis det er et NO GO, så er det også spild af penge. Så det ville være fint at høre noget mere om din “ikke anbefaling” listige Svend? Og hvor du kender/kendte hende fra. For så er der måske andre anmeldelser af hende?

Hun har haft flere lokationer i området. 
jeg besøgte hende for omkring et år siden. 
Stedet, jeg besøgte, var direkte uhumsk, og synes damen var ligeså. 
Ikke noget der kunne tænde mig, så det blev et handjob hvor der blev kradset godt på bollerne. 
Jeg tager meget hellere en tur til KBH for at være sammen med en flottere dame, hvor jeg også kan blive tændt. 

Skrevet
  • Author

Puha...lyder ikke så spændende:( så er det sgu ligemeget med lokalt og Ok priser hvis hun er uhumsk ligefrem.

tak for det...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.