nemfyr 15 Skrevet 30. November, 2020 Nogen der har prøvet eller ved noget om denne spændende annonce? https://annoncelight.dk/showad/28902 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nemfyr 15 Skrevet 30. November, 2020 https://annoncelight.dk/showad/289020 Link der virker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nemfyr 15 Skrevet 7. December, 2020 Er der ingen der kender til denne annonce? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 7. December, 2020 97 % sikker på at jeg ved hvem hun er. Har været der - kommer ALDRIG igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horny Smølf 80 Skrevet 8. December, 2020 Listige Svend skrev, for 5 timer siden: Har været der - kommer ALDRIG igen. Måske et lidt mere uddybende indlæg om hvorfor Listige Svend ikke kommer igen. Det kunne være rart... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nemfyr 15 Skrevet 30. December, 2020 Priserne er altså til at have med at gøre:) men hvis det er et NO GO, så er det også spild af penge. Så det ville være fint at høre noget mere om din “ikke anbefaling” listige Svend? Og hvor du kender/kendte hende fra. For så er der måske andre anmeldelser af hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 30. December, 2020 nemfyr skrev, for 9 minutter siden: Priserne er altså til at have med at gøre:) men hvis det er et NO GO, så er det også spild af penge. Så det ville være fint at høre noget mere om din “ikke anbefaling” listige Svend? Og hvor du kender/kendte hende fra. For så er der måske andre anmeldelser af hende? Hun har haft flere lokationer i området. jeg besøgte hende for omkring et år siden. Stedet, jeg besøgte, var direkte uhumsk, og synes damen var ligeså. Ikke noget der kunne tænde mig, så det blev et handjob hvor der blev kradset godt på bollerne. Jeg tager meget hellere en tur til KBH for at være sammen med en flottere dame, hvor jeg også kan blive tændt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nemfyr 15 Skrevet 30. December, 2020 Puha...lyder ikke så spændende:( så er det sgu ligemeget med lokalt og Ok priser hvis hun er uhumsk ligefrem. tak for det... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg