Hallo 5 Skrevet 30. November, 2020 UK er på vej ud af EU plejer at handle Knaldperler på Simple Online Pharmacy det kniber nu lige da de har lukket for handlende uden for UK hvilke andre steder kan der handles indenfor EU spørger fordi alting er billigere uden for DK´s apoteker ... Nogen påstod herinde for en tid siden at landene i det gamle Jugoslavien var billige, men jeg har ikke haft held med at hitte en webbutik at handle i .... er der nogen som har nogle links som de selv har benyttet sig af ... og vi taler i EU.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1906 Skrevet 30. November, 2020 Det er jeg ret sikker på du ikke må spørge om herinde. Selvom det er fuldt lovligt at købe på disse sider, går admin med livrem og seler og det er fair nok. Jeg har samme udfordring og afventer med spænding hvilken betydning brevet får. Der er jo penge i anonymt at kunne sælge det, så måske nogen finder en vej. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 30. November, 2020 Det sikreste, billigste og nemmeste er at få dem gennem din egen læge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JJOH 262 Skrevet 30. November, 2020 Snak med lægen, det tog mig 2 minutter at få en recept og piller til ca. 3,50kr. Pr. Stk. det findes vist ikke billige på nettet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 30. November, 2020 "spørger fordi alting er billigere uden for DK´s apoteker" Det har du ikke ret i. 50 mg koster på apoteket, i en 12 stks pakke, under 30 kr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1906 Skrevet 30. November, 2020 Nu er det ikke altid at ens læge bare vil give det... Ligesom med sex uden gummi må det være folks eget valg hvor de vil få deres piller fra. Der må bare ikke linkes herinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 30. November, 2020 Elprebsi skrev, for 8 minutter siden: Nu er det ikke altid at ens læge bare vil give det... Hvis en læge, som jo kender ens helbred ikke vil give en recept, så er det eddermame dumt at købe noget uden om systemet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1906 Skrevet 30. November, 2020 Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden: Hvis en læge, som jo kender ens helbred ikke vil give en recept, så er det eddermame dumt at købe noget uden om systemet. Nogen gange er det derfor og så har lægen forhåbentlig sagt det. Nogen læger mener samtaleterapi og alle mulige øvelser er vejen frem. Det bunder måske I at de tror at det er til brug i hjemmet med konen. Det er måske ikke alle der siger de skal bruge pillerne til at knalde den ene ungpige efter den anden. Men igen, det må være op til den enkelte og lidt ligesom sex uden gummi diskussioner, er det jo ikke svar på spørgsmålet at han skal gå til egen læge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg