Hop til indhold
Hallo

Knaldperler

Recommended Posts

UK er på vej ud af EU 

plejer at handle Knaldperler på Simple Online Pharmacy

det kniber nu lige da de har lukket for handlende uden for UK

hvilke andre steder kan der handles indenfor EU 

spørger fordi alting er billigere uden for DK´s apoteker ...

Nogen påstod herinde for en tid siden at landene i det gamle Jugoslavien var billige, men jeg har ikke haft held med at hitte en webbutik at handle i ....

er der nogen som har nogle links som de selv har benyttet sig af ... og vi taler i EU..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er jeg ret sikker på du ikke må spørge om herinde. Selvom det er fuldt lovligt at købe på disse sider, går admin med livrem og seler og det er fair nok.

Jeg har samme udfordring og afventer med spænding hvilken betydning brevet får. Der er jo penge i anonymt at kunne sælge det, så måske nogen finder en vej.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Roger Rabbit

Det sikreste, billigste og nemmeste er at få dem gennem din egen læge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Snak med lægen, det tog mig 2 minutter at få en recept og piller til ca. 3,50kr. Pr. Stk. det findes vist ikke billige på nettet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

"spørger fordi alting er billigere uden for

DK´s apoteker" 

Det har du ikke ret i. 50 mg koster på apoteket, i en 12 stks pakke, under 30 kr

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu er det ikke altid at ens læge bare vil give det... 

Ligesom med sex uden gummi må det være folks eget valg hvor de vil få deres piller fra. Der må bare ikke linkes herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Elprebsi skrev, for 8 minutter siden:

Nu er det ikke altid at ens læge bare vil give det... 

Hvis en læge, som jo kender ens helbred ikke vil give en recept, så er det eddermame dumt at købe noget uden om systemet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Hvis en læge, som jo kender ens helbred ikke vil give en recept, så er det eddermame dumt at købe noget uden om systemet. 

Nogen gange er det derfor og så har lægen forhåbentlig sagt det.

Nogen læger mener samtaleterapi og alle mulige øvelser er vejen frem. Det bunder måske I at de tror at det er til brug i hjemmet med konen. Det er måske ikke alle der siger de skal bruge pillerne til at knalde den ene ungpige efter den anden. 

Men igen, det må være op til den enkelte og lidt ligesom sex uden gummi diskussioner, er det jo ikke svar på spørgsmålet at han skal gå til egen læge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...