Hop til indhold
Citroen mand

Par massage

Recommended Posts

Nogen som ved hvordan par massage foregår, ja det rent praktiske har jeg styr på, men mit spørgsmål går mere i retninge af, er der nogen happy ending, jeg tænker det kunne være frækt at ligge og blive betjent af en fræk thai pige samtidig med, at en kvinde ved siden af får samme gode betjening. Nogen som har prøvetdet, og som vil dele deres oplevelse med os ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest My Ryder

Har prøvet det nogle gange her sammen med kæresten her Sawadee Ka Thai Massage i Hvidovre. 

Vi bestilte begge tantra og lå selvfølgelig helt nøgne. Massagen var blød og dejlig, men mest fokuseret på noget frækt, dvs. en finger i røven, da vi så på maven og massage og lidt slik undervejs af bryster, pik og fisse da vi kom om på ryggen, vi måtte også røre undervejs. Til slut kom vi begge efter en heftig gang med fingre og mund. Vi fik massage af en kvinde og heldigvis for min kvinde kæreste var massøsen og til pigesex. 
 

Sådan en dejlig omgang koster 800 pr. snude, noget mere hvis man også vil have sex. 

Vi tager altid hjem og dyrke vild sex bagefter, fordi det er virkelig frækt at få fræk massage sammen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
My Ryder skrev, for 1 time siden:

Har prøvet det nogle gange her sammen med kæresten her Sawadee Ka Thai Massage i Hvidovre. 

Vi bestilte begge tantra og lå selvfølgelig helt nøgne. Massagen var blød og dejlig, men mest fokuseret på noget frækt, dvs. en finger i røven, da vi så på maven og massage og lidt slik undervejs af bryster, pik og fisse da vi kom om på ryggen, vi måtte også røre undervejs. Til slut kom vi begge efter en heftig gang med fingre og mund. Vi fik massage af en kvinde og heldigvis for min kvinde kæreste var massøsen og til pigesex. 
 

Sådan en dejlig omgang koster 800 pr. snude, noget mere hvis man også vil have sex. 

Vi tager altid hjem og dyrke vild sex bagefter, fordi det er virkelig frækt at få fræk massage sammen. 

Hej Ryder, det lyder dejligt og frækt. Var der én eller to massører? og var det 30 eller 60 minutter? På forhånd tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
My Ryder skrev, for 5 timer siden:

Har prøvet det nogle gange her sammen med kæresten her Sawadee Ka Thai Massage i Hvidovre. 

Vi bestilte begge tantra og lå selvfølgelig helt nøgne. Massagen var blød og dejlig, men mest fokuseret på noget frækt, dvs. en finger i røven, da vi så på maven og massage og lidt slik undervejs af bryster, pik og fisse da vi kom om på ryggen, vi måtte også røre undervejs. Til slut kom vi begge efter en heftig gang med fingre og mund. Vi fik massage af en kvinde og heldigvis for min kvinde kæreste var massøsen og til pigesex. 
 

Sådan en dejlig omgang koster 800 pr. snude, noget mere hvis man også vil have sex. 

Vi tager altid hjem og dyrke vild sex bagefter, fordi det er virkelig frækt at få fræk massage sammen. 

Wau ,mange tok din historie lækkert vil prøve det sted var det i Århus ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, 1 time siden:

Wau ,mange tok din historie lækkert vil prøve det sted var det i Århus ?

"Sawadee Ka Thai Massage i Hvidovre" er et godt stykke fra Århus.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest My Ryder
Gammel rotte skrev, for 12 timer siden:

Hej Ryder, det lyder dejligt og frækt. Var der én eller to massører? og var det 30 eller 60 minutter? På forhånd tak. 

Det var ca 60 min og 2 massører. Der er lidt forskellige piger i løbet af uge alle søde og godt til massage mm. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...