Hop til indhold
Catono06

Blowjob i bilen.

Recommended Posts

Notmee skrev, den 29.11.2020 at 19:09:

Hun kan godt anbefales. Hun spilder ikke en dråbe. 

** Søger p.t. også en samarbejdspartner med varevogn, der har tonede ruder. Der skal kunne være en madras bagi. Formålet er at kunne tilbyde sex og ikke kun blowjobs. Skriv, hvis du er frisk på sådan en løsning **

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, den 29.11.2020 at 14:46:

Det kan nok ikke bruges da efterlysningen er slået op i Jylland - det er lidt langt at køre for et blow

Ha ha..men selv i Jylland er afstanden jo lige så stor. Det tager jo næsten lige så lang tid at køre fra Esbjerg til Skagen, som det tager at køre til København. Hvis trådstarter havde skrevet lidt om hvor sådan ca i landet han søgte ville det hjælpe en del, for personligt så er der godt nok grænser for hvor langt jeg ville køre kun for et blowjob ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Notmee skrev, den 29.11.2020 at 19:09:

Hun kan godt anbefales. Hun spilder ikke en dråbe. 

Jeg siger helle for at være nr 1 så, for er da begrænsede vaskemuligheder hvis man bare kører rundt i bil ;-)  Men tanken er nu fræk nok

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 12 timer siden:

Ha ha..men selv i Jylland er afstanden jo lige så stor. Det tager jo næsten lige så lang tid at køre fra Esbjerg til Skagen, som det tager at køre til København. Hvis trådstarter havde skrevet lidt om hvor sådan ca i landet han søgte ville det hjælpe en del, for personligt så er der godt nok grænser for hvor langt jeg ville køre kun for et blowjob ;-)

Nu er tråden jo startet op under: Efterlysninger i Jylland, så........

Del dette indlæg


Link til indlæg
SnowmanDK skrev, for 12 timer siden:

Nu er tråden jo startet op under: Efterlysninger i Jylland, så........

Øhh ja det er den, synes du jeg skriver andet i mit indlæg da ???? Jeg nævner udelukkende Jylland. Det jeg skriver er at det jo betyder en del hvor i Jylland man søger til. Hvis man bor i Tønder og der gives et godt blowjob ved Skagen, så skal du køre 491 km, så ved da ikke om du synes det er ubetydeligt. Bor du i Tønder og skal til København så er der kun 308 km, så det er faktisk 183 km kortere at køre til København. Så nej i min optik er det da absolut ikke lige meget at skrive hvor jeg søger. Har jo personligt ikke behov for at høre så pokkers meget om alle de gode steder der gives blowjob hvis jeg skal køre så langt efter det, så ville da foretrække at de gode tip jeg fik ville være inden for normal køreafstand fra min bopæl.

Men fred være med trådstarter, da han jo er ny i det her, så det eneste han kan bruge det til er nok at indskrænke søgeradius næste gang til noget mere konkret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...