Hop til indhold
Miller223

EmmaNova prof. kemidater

Recommended Posts

Citat

Jeg plejer at starte med en mellemlang gåtur eller en tur på cafe. Hvis kemien er god kan vi fortsætte hjemme hos mig? :-) jeg har ikke travlt. Mht. Sugar foretrækker jeg at få 6-700 når vi ses og 1200 mere hvis vi tager næste skridt samme dag :)

SugarDaters

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

At jeg ikke forstår dette koncept er en ting. Dog er det vel helt rimeligt, at hun kræver betaling for et kemimøde, da sugardating åbenbart er et hverv for hende. Ingen er jo forpligtet til at acceptere tilbuddet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

I min spæde start som Domina, havde jeg også kemimøder først. Jeg kunne dog aldrig drømme om at tage penge for kemi møder. Når der ikke var noget intimt imellem mig og personen på mødet. Jeg har simpelthen ikke tal på hvor mange traveture jeg har gået med potentielle legepartnere og det er også noget der var meget tidskrævende og derfor jeg stoppede med det tilsidst. Men at tage penge for det, ville have været grænseoverskridende for mig og mit menneskesyn. Jeg tror det er nødvendigt at være " kold i røven" eller  bedre : " kold  i hjertet" hvis man tager mange penge for at gå en tur med et andet menneske. 

Hvis det er en form for depositum er det noget andet men som jeg læser det er det penge for at gå en tur. 

Jeg har den holdning at en kvinde selvfølgelig selv sætter den pris hun vil for at have sex. Men når vi taler om at gå en tur og tage mange penge for det, så synes jeg måske det hele er gået lidt for vidt. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lady C skrev, for 6 minutter siden:

Jeg har den holdning at en kvinde selvfølgelig selv sætter den pris hun vil for at have sex. Men når vi taler om at gå en tur og tage mange penge for det, så synes jeg måske det hele er gået lidt for vidt. 

Jeg er langt hen ad vejen enig i dit indlæg.

Når nu den pågældende pige åbenbart er prostitueret, så er det vel rimeligt at hun tager 600kr for en times gåtur? På samme måde som andre tager 600kr for 15 minutters sex.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Sutteålen skrev, for 9 minutter siden:

Jeg er langt hen ad vejen enig i dit indlæg.

Når nu den pågældende pige åbenbart er prostitueret, så er det vel rimeligt at hun tager 600kr for en times gåtur? På samme måde som andre tager 600kr for 15 minutters sex.

 

Altså jeg skal da ikke dømme men som jeg nævner så har jeg selv haft mange kemi møder med tiden. Jeg stoppede med det da det blev for tidskrævende. Flere sagde til mig : jamen så tag da penge for det " men jeg kunne simpelthen ikke få mig selv til det. Jeg mener der er stor forskel på at dyrke sex og så gå en tur og være påklædt.

Men det er nok bare mig der er for blød. Og blødhed er ikke godt hvis man vil tjene penge. 

Jeg føler bare at hvis jeg begyndte at tage penge for noget så medmenneskeligt som at gå en tur med et andet menneske så ville der gå noget fint og smukt istykker indeni mig. 

Vi skal passe på os selv i denne branche. Det gælder også på vores syn på mennesker og almindelig kontakt til hinanden. 

Mænd skal se på kvinder som mennesker og ikke varer. 

Men det gælder nu også den anden vej rundt. 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lady C skrev, Lige nu:

Altså jeg skal da ikke dømme men som jeg nævner så har jeg selv haft mange kemi møder med tiden. Jeg stoppede med det da det blev for tidskrævende. Flere sagde til mig : jamen så tag da penge for det " men jeg kunne simpelthen ikke få mig selv til det. Jeg mener der er stor forskel på at dyrke sex og så gå en tur og være påklædt.

Men det er nok bare mig der er for blød. 

Jeg føler bare at hvis jeg begyndte at tage penge for noget så medmenneskeligt som at gå en tur med et andet menneske så ville der gå noget fint og smukt istykker indeni mig. 

Vi skal passe på os selv i denne branche. Det gælder også på vores syn på mennesker og almindelig kontakt til hinanden. 

Mænd skal se på kvinder som mennesker og ikke varer. 

Men det gælder nu også den anden vej rundt. 

 

Jeg er helt enig, og jeg ville da heller aldrig betale penge for et “kemimøde”.
Men stadig, hvis det nu bare er ren business for pigen, så er det vel helt rimeligt? Hun bruger jo sin tid på gåturen. Og stiller en sexsælgende person betingelse om, at man skal betale 600-700kr for muligvis, at komme skridtet videre, så er jeg da ikke i tvivl om, at den er overvejende ren business. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Sutteålen skrev, for 14 minutter siden:

Jeg er helt enig, og jeg ville da heller aldrig betale penge for et “kemimøde”.
Men stadig, hvis det nu bare er ren business for pigen, så er det vel helt rimeligt? Hun bruger jo sin tid på gåturen. Og stiller en sexsælgende person betingelse om, at man skal betale 600-700kr for muligvis, at komme skridtet videre, så er jeg da ikke i tvivl om, at den er overvejende ren business. 

 

Ja men selvfølgelig r det business. Og hende der er klog - sådan rent forretningsmæssigt. 

Jeg siger / skriver bare hvordan jeg har det, fordi jeg også har " kørt med" kemimøder. 

Jeg kan kun konstatere at jeg ikke ville kunne være i det med at tage penge for gåture. Men som sagt er det nok bare mig der er for blød. Men helt overordnet handler det om at holde fast i sig selv og sine værdier. Og der er vi jo forskellige. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Miller223 skrev, for 30 minutter siden:

jeg mistænker EmmaNova for slet ikke at være interesseret i den intime del...  er der en der tager en for holdet?

Betaler du for gåturen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt vil jeg aldrig betale for et kemi møde. Og at betale for en gåtur, er første gang jeg har hørt. Haha. Hvad er så garanti for hun tager det næste skridt?. Det er helt klart business for hende, at tjene penge på at gå ture med folk, og så undskyld med alt mulige andet.. For nogen år tilbage sagde en kvinde der selv var aktiv på SD, at hun synes det var så nemt at tjene penge på bare kemi møder, for så behøvet hun ikke ligge sin krop for hvem som helst. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror sgu også jeg vil til at tage penge for et kemi møde med mine dumme blondine babes... det er da et eller andet sted meget rimeligt?!? Jeg er kun interesseret at lege med hendes lækre bryster og saftige ung pige fisse, det betaler jeg gerne penge for. Og hvis hun gerne vil nyde en intelligent samtale sammen med mig på cafe for at nyde godt af mit vid og min intellenkt, ja så er det vel hende der skal punge ud :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun forsøger stadig, dog er vi helt henne på en time inden møde..

 

"Hov søde vi har slet ikke snakket sugar, jeg plejer at få 600 for et møde, håber det er okay med dig"

 

Jeg skrev, at det havde vi da heller ikke, men det var godt hun nævnte det..for jeg plejer at få kr.700 for kemimøde. Og at jeg skal ha dem kontant.

Intet svar:D

Redigeret af ild i piben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...