Hop til indhold
Joey

Pigerne i Karlslunde

Recommended Posts

Guest CphGuy

Links ville være rart hvis de virker

Redigeret af CphGuy

Del dette indlæg

Link til indlæg
CphGuy skrev, for 9 minutter siden:

Du er da ellers ikke helt ny her på forum, men det er åbenbart gået din næse forbi at link til nympho ikke er klikbar. Selve link adressen er da helt rigtig? Så kopier den og sæt den selv ind i browseren. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
CphGuy skrev, for 46 minutter siden:

Beklager - har aldrig haft udfordringer med links før. Efter den seneste i-Phone opdatering driller det dog. Synes eller at jeg er en rimelig habil bruger.

synes dog stadig at det vigtigste er at linket er der da man jo ret nemt selv kan kopiere det over i et nyt browservindue

Redigeret af Joey

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey skrev, 1 time siden:

Beklager - har aldrig haft udfordringer med links før. Efter den seneste i-Phone opdatering driller det dog. Synes eller at jeg er en rimelig habil bruger.

synes dog stadig at det vigtigste er at linket er der da man jo ret nemt selv kan kopiere det over i et nyt browservindue

Det er ikke kun dig. Jeg tænkte, at den klarede jeg snildt, men linkene var ikke aktive, da jeg havde sat dem ind, så det er den tunge vej at kopiere de inaktive links og sætte dem ind i browseren - det er jo også enormt svært (eller er det?).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Joey skrev, for 2 timer siden:

Som jeg skrev tidligere, så virker link med til nympho ikke her på  eroguide så de kan klikkes på.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest CphGuy
Joey skrev, for 3 timer siden:

Hej alle

Er ret sikker på, at billederne af Gia og Anastasia er retvisende men synes ikke at jeg kan finde nogle anmeldelser

Er der nogen der har besøgt de to smukke piger og har noget godt at sige? 

https://nympho.dk/n2773/1426/new-anastasia-in-karlslunde/

https://nympho.dk/n2823/1432/beautiful-gia/

Det er bare en pain, men hvis der er sådan det er ;)

Redigeret af CphGuy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...