Hop til indhold
Livsnyder69

Isabella - sprøjteoplevelse i Aarhus

Recommended Posts

Besøgte Isabella i onsdags. Har længe luret hendes annonce og også sendt sms et par gange uden respons. Det viser sig at hendes mobil/taletidskort ikke modtager mine sms, så vil anbefale, at man ringer til hende og bestiller tid.

Jeg ringede og bestilte 1/2 time, som meget gerne måtte være meget vådt. Det kan jeg så bekræfteat, det blev det. Har aldrig mødt en kvinder, der sprøjter så meget. Allerede da jeg trak trusserne af hende "dryppede" hun. Isabella er en kvinde man gerne må klæde af, hvilke jeg synes er god stil. Der er noget frækt i af pille tøjet af en kvinde, imens man kysse og slikker vej. På sengen blev hun slikket og kneppet i flere stillinger og hun kvitterede med sprøjt i stride strømme. Lagenet på sengen var gennemblødt af hendes væsker. Jeg stillede mig til sidst for enden af sengen og i mens hun slikkede mine boller og stank en finger i min røv, gengældte jeg hendes sprøjt ved at sprøjte udover hendes bryster. 

Så er man til våd sex, så er det her, du skal aftale tid. Kan klart anbefale denne italiensk udseende kvinde 

https://annoncelight.dk/showad/300686

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Servciesboy skrev, for 3 timer siden:

Det lyder som en lækker oplevelse, hun lyder dansk i annoncen er hun det ?

Det står jo i annoncen

"to SMUKKE MODNE DANSKE Piger" 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sweex2 skrev, for 8 timer siden:

Det kaldes tis...

trusserne kan også være våde af Squirt - eller pussyjuice.. behøver slet ikke være tis... selvom tis er ganske spændende... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
biker skrev, for 21 timer siden:

trusserne kan også være våde af Squirt - eller pussyjuice.. behøver slet ikke være tis... selvom tis er ganske spændende... 

Hvordan er tis ganske spændende? Jeg har personligt aldrig efter en gang kaffeurin kigget ned i toilettet og tænkt: "Det er spændende!" 

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, for 2 timer siden:

Hvordan er tis ganske spændende? Jeg har personligt aldrig efter en gang kaffeurin kigget ned i toilettet og tænkt: "Det er spændende!" 

med den holdning eller mangel på fantasi magter jeg ikke at forklare dig herlighederne ved tis... men forhold dig til mit svar.. 

Det er sandsynligvis ikke tis  men squirt og hvis du heller aldrig har hørt om det.... så google det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
biker skrev, for 52 minutter siden:

med den holdning eller mangel på fantasi magter jeg ikke at forklare dig herlighederne ved tis... men forhold dig til mit svar.. 

Det er sandsynligvis ikke tis  men squirt og hvis du heller aldrig har hørt om det.... så google det 

Min holdning til tis er baseret på, at det skal skyldes ud i toilettet og intet andet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
udinaturen skrev, 1 time siden:

Min holdning til tis er baseret på, at det skal skyldes ud i toilettet og intet andet. 

Nu er det jo ikke et indlæg, jeg har lavet for at høre din og andres mening om tis. Mener bestemt ikke jeg har skrevet ordet "tis" i min anmeldelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Livsnyder69 skrev, for 5 timer siden:

Nu er det jo ikke et indlæg, jeg har lavet for at høre din og andres mening om tis. Mener bestemt ikke jeg har skrevet ordet "tis" i min anmeldelse. 

nej præcis det er ikke nævnt i din anmeldelse som iøvrigt er fin . 

du brugte ordet våd og det blev så tolket som tis... hvad det sandsynligvis ikke var    men squirt... men fin anmeldelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Livsnyder69 skrev, den 28.11.2020 at 07:40:

Besøgte Isabella i onsdags. Har længe luret hendes annonce og også sendt sms et par gange uden respons. Det viser sig at hendes mobil/taletidskort ikke modtager mine sms, så vil anbefale, at man ringer til hende og bestiller tid.

Jeg ringede og bestilte 1/2 time, som meget gerne måtte være meget vådt. Det kan jeg så bekræfteat, det blev det. Har aldrig mødt en kvinder, der sprøjter så meget. Allerede da jeg trak trusserne af hende "dryppede" hun. Isabella er en kvinde man gerne må klæde af, hvilke jeg synes er god stil. Der er noget frækt i af pille tøjet af en kvinde, imens man kysse og slikker vej. På sengen blev hun slikket og kneppet i flere stillinger og hun kvitterede med sprøjt i stride strømme. Lagenet på sengen var gennemblødt af hendes væsker. Jeg stillede mig til sidst for enden af sengen og i mens hun slikkede mine boller og stank en finger i min røv, gengældte jeg hendes sprøjt ved at sprøjte udover hendes bryster. 

Så er man til våd sex, så er det her, du skal aftale tid. Kan klart anbefale denne italiensk udseende kvinde 

https://annoncelight.dk/showad/300686

Super anmeldelse.

er hun glatbarberet ? Kan du fortælle hvor ca det er i Aarhus ? Er hendes bryster ægte eller hjulpet på vej ?

Redigeret af Sjovleg1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sjovleg1 skrev, 1 time siden:

På forhånd tak

Sjovleg1 skrev, 1 time siden:

Super anmeldelse.

er hun glatbarberet ? Kan du fortælle hvor ca det er i Aarhus ? Er hendes bryster ægte eller hjulpet på vej ?

Hej Sjovleg

Hun er glatbarberet. Brysterne er hjulpet på vej, og nok ikke den nye type. Så ikke den blødhed der kan være nu til dags. 
Jeg mødte hende i den nordlige del af Aarhus. 
God tur 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa

Godt nytår til alle

Nogen der ved om hun er stoppet, eller bare holder COVID-19 pause?

ville gerne have besøgt hende i starten af det nye år.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MM Bryder skrev, 1 time siden:
Livsnyder69 skrev, den 16.12.2020 at 12:22:

Hjælp mig lige her, kan ikke finde hende. Kan du måske linket en profil eller et billede

Jeg havde kontakt til hende først på måneden, hvor hun skrev at hun var coronalukket.

det har også stået med mellemrum på hendes annonce. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...