Hop til indhold

Recommended Posts

FinFyr skrev, for 1 time siden:

Hej

Nogle som kender til hende her? Syntes hun ser godt ud.

Tak

1. Først smider du denne efterlysning under anmeldelser Sjælland og København.

2. Overskriften Kat i Glostrup alene havde været god. Men du brugte også den sædvanlige Kender du hende her? i overskriften, for derefter at gentage spørgsmålet i teksten.

3. De fleste gør sig umage med placering og overskrift.

Redigeret af Benjamin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 2 timer siden:

1. Først smider du denne efterlysning under anmeldelser Sjælland og København.

2. Overskriften Kat i Glostrup alene havde været god. Men du brugte også den sædvanlige Kender du hende her? i overskriften, for derefter at gentage spørgsmålet i teksten.

3. De fleste gør sig umage med placering og overskrift.

Skolenlæren er åbenbart ikke tilfreds! Kender typen. Mødte et par stykker i folkeskolen. Du ved, dem som elskede at håne og være bedre end andre. Men jeg vidste, og vi ved, at det er kun er fordi du har brug for en pincet for at kunne spille den af. Trist. Meget trist.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har været hos Angkor i Valby og i Hedehusene. Hun har haft eget sted i Glostrup i mindst 5 år. 

Jeg besøgte hende først i Angkor og et par år senere i Glostrup. Hun er sød og venlig og god til at masere. Jeg har fået FP hver gang til de normale kr. 1.500 som ikke er steget gennem årene. Det er nok 3 år siden jeg besøgte hende sidst, så meget kan være forandret. 

Prøv og skriv om det herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FinFyr skrev, for 6 timer siden:

Skolenlæren er åbenbart ikke tilfreds! Kender typen. Mødte et par stykker i folkeskolen. Du ved, dem som elskede at håne og være bedre end andre. Men jeg vidste, og vi ved, at det er kun er fordi du har brug for en pincet for at kunne spille den af. Trist. Meget trist.

Helt fint at du henviser til skolelæreren.

Men efter 5 år på Eroguide trænger du åbenbart til specialundervisning.

Personangreb er mig bekendt ikke tilladt på EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 3 timer siden:

Helt fint at du henviser til skolelæreren.

Men efter 5 år på Eroguide trænger du åbenbart til specialundervisning.

Personangreb er mig bekendt ikke tilladt på EG.

Køb et spejl. Det kan også bruges som supplement, når pincetten kommer frem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 4 timer siden:

Helt fint at du henviser til skolelæreren.

Men efter 5 år på Eroguide trænger du åbenbart til specialundervisning.

Personangreb er mig bekendt ikke tilladt på EG.

Personangreb? Så skulle du tag og læse din egen tekst om mig længere oppe. Du er jo den erfarne bruger med 1400 indlæg - hvorfor skal du svine mig til fordi du mener jeg skal præsentere mig, min overskrift og andet på den måde som DU mener er den rigtige. Det er jo DIG som sviner mig til. Fanderme trist.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FinFyr skrev, for 1 time siden:

Personangreb? Så skulle du tag og læse din egen tekst om mig længere oppe. Du er jo den erfarne bruger med 1400 indlæg - hvorfor skal du svine mig til fordi du mener jeg skal præsentere mig, min overskrift og andet på den måde som DU mener er den rigtige. Det er jo DIG som sviner mig til. Fanderme trist.

Citat fra FinFyr: "Men jeg vidste, og vi ved, at det er kun er fordi du har brug for en pincet for at kunne spille den af. Trist. Meget trist."

Du kender åbenbart ikke forskel på ovenstående personangreb og fremlæggelse af 3 fakta, 1. Efterlysning i forkert forum, 2. Kender du hende her? overskrift, og 3. De fleste gør sig umage med placering og overskrift. Dette trods 5 år på Eroguide.

 Fremlæggelse af fakta er vel ikke et personangreb, men derimod en konstatering.

Din skrivestil i svarene har jeg på intet tidspunkt brugt.

Redigeret af Benjamin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tilbage til efterlysningen har været hos hende en enkelt gang da var hun lige startet i Glostrup så det er et godt stykke tid siden - jeg var ikke imponeret - der kan sikker vha søgefunktioner på denne her side findes anmeldelser er de gamle er der nok årsager til at ingen har anmeldt hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!

Har været og besøge hende i Glostrup.

Desværre ikke nogen god oplevelse.

Fik en i bedste fald middelmådig oliesjask massage. Massage er måske endda et stort ord at tage i brug, måske blot  fordeling af oliesjasket.

Havde desværre også bestilt (og betalt for) HJ som ending, og her kunne noget af det oliesjask fra ryggen været blevet brugt. Jeg kan ikke huske hvornår min stakkels enøjede hævner har været udsat for så hårdhændet behandling. Det var et HJ udført i meget hastig fart, der blev hevet og flået til den store guldmedalje, men med sådan en iver og intet erotik over det, faldt begejstringen med det samme,  og jeg bad hende droppe det.

Hun kunne måske godt se det ikke var okay, så jeg fik 100 kr retur af de betalte 500 kr (300 massage 200 hj).

Billederne af hende er iøvrigt retvisende. Hun er ellers en pæn velholdt kvinde. Lidt lavere end man måske kan forestille sig iflg. billederne.

Kommer selvklart aldrig igen.

/Smeden!

Redigeret af Smeden!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg besøgte hende for et par år siden blev jeg lidt overrumplet af hendes skarpe attitude, der normalt ikke kendetegner thaierne. Jeg tøvede lidt med min bestilling hvortil hun spurgte surt ‘what you want? I am very busy’. 
Så gik jeg min vej igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...