Hop til indhold
Servciesboy

Ny Mørk pige Aalborg

Recommended Posts

Pigen du møder i døren er helt sikkert ikke hende på billederne;)

Billederne er af Hanardy Hawa (empressnard på instagram) og jeg tror ikke hun er på visit i Danmark i et foretagende som dette:lol:

Men det kan jo være at billederne er nogenlunde retvisende. 

 

Mvh, 

Kernekarl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

 

Jeg kunne ikke dy mig, selvom jeg er til slanke piger - så ringede jeg til pigen, vi havde en lang go snak om ydelser/priser - jeg blev lidt overrasket, for de fleste gange, jeg har haft kontakt med en mørk piger, har det ikke været med succes....

men det var det heller ikke denne gang - da jeg spurgte om det var hendes annonce, hvilket hun svarede ja til - hvorefter jeg spurgte om det også er hende på billederne - så smed hun røret på, jeg har efterfølgende prøvet at ringe til hende uden held - så mon ikke hun er fake - jeg må sige - at jeg ikke denne gang fik prøvet en fyldig pige

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 20 timer siden:

Hej

 

Jeg kunne ikke dy mig, selvom jeg er til slanke piger - så ringede jeg til pigen, vi havde en lang go snak om ydelser/priser - jeg blev lidt overrasket, for de fleste gange, jeg har haft kontakt med en mørk piger, har det ikke været med succes....

men det var det heller ikke denne gang - da jeg spurgte om det var hendes annonce, hvilket hun svarede ja til - hvorefter jeg spurgte om det også er hende på billederne - så smed hun røret på, jeg har efterfølgende prøvet at ringe til hende uden held - så mon ikke hun er fake - jeg må sige - at jeg ikke denne gang fik prøvet en fyldig pige

Jeg prøvede og sende hende en ganske godt SMS, om hun havde tid, og om det var hende på billedet = minus svar, ellers lidt 

øv, hun er bygnings mæssigt meget anderledes end mange andre piger

knus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...