Hop til indhold

Yasmin ???

Featured Replies

Skrevet

Hej Alle

Jeg har gennem meget lang tid prøvet at få kontakt til Yamin  https://annoncelight.dk/showad/265284 , hun svarer de fleste gange , men hvis hendes annonce siger hun kører ud fra kl 19.00 , kommer tilbage svaret for hende , at hun er det nu er fra kl 23.00 osv osv .....jeg har aldrig haft besøg eller mødt hende før , så det kan ikke være fordi hun ikke kan "lide " mig eller lign. og jeg bor centralt i KBH , nogen der har oplevet det samme eller evt været heldige med et besøg og kan give lidt flere oplysninger ang Yamin.

På forhånd TAK

Skrevet
REX23 skrev, den 27.11.2020 at 19:13:

at hun er det nu er fra kl 23.00

Der er vel bare andre der har booket hende, eller hun er lidt kaotisk. Generelt har jeg undret mig over hendes arbejdstider.

Der ligger gamle anmeldelser af hende hvis du søger. Fx

Skrevet
REX23 skrev, den ‎27‎-‎11‎-‎2020 at 19:13:

Hej Alle

Jeg har gennem meget lang tid prøvet at få kontakt til Yamin  https://annoncelight.dk/showad/265284 , hun svarer de fleste gange , men hvis hendes annonce siger hun kører ud fra kl 19.00 , kommer tilbage svaret for hende , at hun er det nu er fra kl 23.00 osv osv .....jeg har aldrig haft besøg eller mødt hende før , så det kan ikke være fordi hun ikke kan "lide " mig eller lign. og jeg bor centralt i KBH , nogen der har oplevet det samme eller evt været heldige med et besøg og kan give lidt flere oplysninger ang Yamin.

På forhånd TAK

Har mødt hende i Herlev område i bilen en gang med skønt blow hvor hun sluger

Kan anbefales :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.