Hop til indhold

Recommended Posts

Du kan overveje Christina fra Purpassion i Valby.  Hun har de største jeg har set hos en der er aktiv for tiden. Og hun er faktisk mere attraktiv i virkeligheden end hendes lidt kiksede billeder giver indtryk af. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er også vild med STORE laaange skamlæber.

Der må være flere derude som ved hvem af GP som har det :?: :P

Glæder mig til det hele åbner igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman

June i Ahornsgade, har en rigtig god mundfuld skamlæber, men ikke meget store.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
ekek skrev, den 28/11/2020 at 09:49:

Du kan overveje Christina fra Purpassion i Valby.  Hun har de største jeg har set hos en der er aktiv for tiden. Og hun er faktisk mere attraktiv i virkeligheden end hendes lidt kiksede billeder giver indtryk af. 

Det er alligevel noget af en kvadratmeterpris, at skulle betale for christinas flotte skamlæber, kr. 2100 inkl. SF, og selv om man ikke kan sammenligne æbler og pærer, har lille Cecilia, en velsmagende og kødfuld lille mis, til en super pris, med megafransk, på kr.1400.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bicycle Repairman skrev, den 8.1.2021 at 13:16:

Det er alligevel noget af en kvadratmeterpris, at skulle betale for christinas flotte skamlæber, kr. 2100 inkl. SF...

Ja det er en hamper pris. Hvor fandt du den? Jeg har ikke mødt hende hos Pure Passion, men hos Valbypigerne, hvor hun vist ikke er mere. Men der var prisen ca det halve, hvilket jeg fandt helt i orden.

June i Ahornsgade er også en dejlig dame, men nu blev der jo altså efterlyst store skamlæber, og Junes er mere almindelige (men dog en god mundfuld). Cecilie har jeg ikke mødt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
ekek skrev, for 25 minutter siden:

Ja det er en hamper pris. Hvor fandt du den? Jeg har ikke mødt hende hos Pure Passion, men hos Valbypigerne, hvor hun vist ikke er mere. Men der var prisen ca det halve, hvilket jeg fandt helt i orden.

June i Ahornsgade er også en dejlig dame, men nu blev der jo altså efterlyst store skamlæber, og Junes er mere almindelige (men dog en god mundfuld). Cecilie har jeg ikke mødt.

Bicycle Repairman skrev, den 8/1/2021 at 12:58:

June i Ahornsgade, har en rigtig god mundfuld skamlæber, men ikke meget store.

"Cecilie har jeg ikke mødt."

Hun har pakket sin kuffert og rejser hjem til mors kødgryder i morgen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøver igen:

Er der mon nogle lækre GP'er med MEGET store indre skamlæber I kan anbefale (hele sjælland) ? <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan varmt anbefale  Cute Kimberly 

Hun har en dejlig fisse med nogle skønne bløde skamlæber :wub:

Hun er desværre ikke i landet lige nu 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...