Hop til indhold

Store skamlæber

Featured Replies

Skrevet

Hej EG

Er der mon nogle lækre GP'er med MEGET store skamlæber i kan anbefale (hele sjælland) ?

Skrevet

Du kan overveje Christina fra Purpassion i Valby.  Hun har de største jeg har set hos en der er aktiv for tiden. Og hun er faktisk mere attraktiv i virkeligheden end hendes lidt kiksede billeder giver indtryk af. 

• 1 month later...
Skrevet

Jeg er også vild med STORE laaange skamlæber.

Der må være flere derude som ved hvem af GP som har det :?: :P

Glæder mig til det hele åbner igen 

Skrevet

June i Ahornsgade, har en rigtig god mundfuld skamlæber, men ikke meget store.

Skrevet
ekek skrev, den 28/11/2020 at 09:49:

Du kan overveje Christina fra Purpassion i Valby.  Hun har de største jeg har set hos en der er aktiv for tiden. Og hun er faktisk mere attraktiv i virkeligheden end hendes lidt kiksede billeder giver indtryk af. 

Det er alligevel noget af en kvadratmeterpris, at skulle betale for christinas flotte skamlæber, kr. 2100 inkl. SF, og selv om man ikke kan sammenligne æbler og pærer, har lille Cecilia, en velsmagende og kødfuld lille mis, til en super pris, med megafransk, på kr.1400.

Skrevet
Bicycle Repairman skrev, den 8.1.2021 at 13:16:

Det er alligevel noget af en kvadratmeterpris, at skulle betale for christinas flotte skamlæber, kr. 2100 inkl. SF...

Ja det er en hamper pris. Hvor fandt du den? Jeg har ikke mødt hende hos Pure Passion, men hos Valbypigerne, hvor hun vist ikke er mere. Men der var prisen ca det halve, hvilket jeg fandt helt i orden.

June i Ahornsgade er også en dejlig dame, men nu blev der jo altså efterlyst store skamlæber, og Junes er mere almindelige (men dog en god mundfuld). Cecilie har jeg ikke mødt.

Skrevet
ekek skrev, for 25 minutter siden:

Ja det er en hamper pris. Hvor fandt du den? Jeg har ikke mødt hende hos Pure Passion, men hos Valbypigerne, hvor hun vist ikke er mere. Men der var prisen ca det halve, hvilket jeg fandt helt i orden.

June i Ahornsgade er også en dejlig dame, men nu blev der jo altså efterlyst store skamlæber, og Junes er mere almindelige (men dog en god mundfuld). Cecilie har jeg ikke mødt.

Bicycle Repairman skrev, den 8/1/2021 at 12:58:

June i Ahornsgade, har en rigtig god mundfuld skamlæber, men ikke meget store.

"Cecilie har jeg ikke mødt."

Hun har pakket sin kuffert og rejser hjem til mors kødgryder i morgen.

• 1 year later...
Skrevet

Prøver igen:

Er der mon nogle lækre GP'er med MEGET store indre skamlæber I kan anbefale (hele sjælland) ? <3

Skrevet

Jeg kan varmt anbefale  Cute Kimberly 

Hun har en dejlig fisse med nogle skønne bløde skamlæber :wub:

Hun er desværre ikke i landet lige nu 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.