Hop til indhold
randersfyr

Findes der virkelig ingen morgenpiger i Randers ?

Recommended Posts

ja overskriften siger vel det hele :)

Findes der virkelig ingen piger i Rander om morgen, tænker danske ?

klinikkerne åbner først kl 11, hvilket er alt for sent ;)

måske i kender en der gemmer sig derude og har stedet

god dag derude

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Prøv at ringe dagen før og book. Så kan det ofte godt lade sig gøre flere steder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så må du komme en tur til bording og få et morgenput... :lol::P bare husk at ringe dagen før så pigen er oppe og klar til at du kommer. ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja overskriften siger vel det hele :)

klinikkerne åbner først kl 11, hvilket er alt for sent ;)

/quote]

Jeg forstår heller ikke, hvorfor pigerne først åbner ved 10 - 11 tiden, selv steder med døgnåbnet er der som regel heller ingen der lukker op før - eller hvis de endelig lukker op, ser de ud som om de har knaldet hele natten - eller ihvertfald ikke som på billederne :evil: Desuden er det min erfaring at steder med døgnåbnet skal man generelt holde sig fra, hvis man vil have en god oplevelse.

Der er jo ikke noget der er bedre end et morgen/formiddagsput, man er frisk fra badet, på vej til arbejde eller indkøb og kan bedre ligge vejen forbi - desuden er man ligesom mere horny. Desuden er der større chance for at man er den første (den dag) :mrgreen:

Tanja i Lovsang oplyser ligesom Sisse at hun også kan være tidligt ude, hvis man bestiller dagen i forvejen, men det kan være et problem mange steder at se hvem der er på vagt, idet det ofte ikke annonceres før på dagen, hvem der er på vagt, medmindre de har en vagtplan som f.eks i Bording. Flere steder bliver der heller ikke indtalt på tlf. svareren, hvem der er på vagt før pigen er ankommet ved 10 - 11 tiden og så er formiddagen ligesom gået med at ringe rundt og studere travbladet mv. :evil:

Del dette indlæg


Link til indlæg

he he det må sku være en fejl :shock:

De plejer ALDRIG og tage mod før kl 11.. men kan da se nogen nu gør kl 10 ;)

Meeen hvorfor ikke kl 8 eller 9, det ville sku være guld

Del dette indlæg


Link til indlæg

For et par år siden, havde jeg en fast aftale med Anja om morgensex kl 8, og den var hun med på. Ved ikke om hun er aktiv længere eller er i Randers.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror du mener Anya og ikke Anja for ikke at foveksle de to piger, sidst nævnte stoppede i november og var kun aktiv i ca. et halvt år, desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

anya og anja er begge stoppet.... vi har ikke så meget udvalg i randers af ung danske amatørpiger..

skulle jeg på klinik skulle det være pigeollektivet, da det ligger mest anonym, men også sene åbningstider og kender ikke lige nogen piger der... hjemmesiden er vidst under update

Del dette indlæg


Link til indlæg

anya og anja er begge stoppet.... vi har ikke så meget udvalg i randers af ung danske amatørpiger..

skulle jeg på klinik skulle det være pigeollektivet, da det ligger mest anonym, men også sene åbningstider og kender ikke lige nogen piger der... hjemmesiden er vidst under update

 

Hjemmesiden til Pigekollektiver er opdateret: http://www.pigekollektivet.com/vagtplan.html

 

Du kan prøve at ringe til Line og høre om du kan lave en aftale med hende om at lege morgenbolledame  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der nogle der ved om hende Anya er stoppet eller hvordan, jeg havde fornøjelsen af at knalde hende mange gange i Randers :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...