padelguden 485 Skrevet 27. November, 2020 Som længerevarende forum-lurker tænkte jeg, at det er tid til at bidrage til fællesskabet. Jeg har frekventeret branchen i godt et år efterhånden, men har endnu ikke besøgt en GP, der ikke i forvejen har været anmeldt på den ene eller anden måde. Til gengæld besøgte jeg den - så vidt jeg kan se - ikke overanmeldte Mercedes forleden. Det var nemt at lave en aftale over sms, hvor jeg købte 45m GFE, og stedet var pænt og nydeligt uden at være klinisk hotelagtigt rent. Jeg blev mødt af en meget imødekommende og tilstedeværende pige, der ligner sine billeder. Efter dadler havde skiftet hænder, tog jeg et hurtigt bad. Selve akten fra start til slut var meget indlevende, og der blev ikke holdt igen med dybe kys. Mercedes havde endvidere i høj grad den berømte ja-hat på i forhold til imødekommelse af stillinger mm., Slutteligt vil jeg fremhæve hendes orale kundskaber. 12 i mundtlig fransk, som man siger. Det var kort sagt en fornøjelse. Kroppen sidder lige i skabet, og selvom jeg normalt er til de helt små bryster a la Filippa, så var Mercedes' bryster faste og dejlige. Peace. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slapman 270 Skrevet 27. November, 2020 Tak for anmeldelse. Hvorhenne holder hun til? Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fiskermanden 148 Skrevet 27. November, 2020 Hvor stammer hun fra ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
padelguden 485 Skrevet 27. November, 2020 slapman skrev, for 49 minutter siden: Ved Tagensvej omkring krydset til Jagtvej. fiskermanden skrev, for 3 minutter siden: Det har jeg svært ved at vurdere, og jeg fik ikke spurgt ind til det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sim12 37 Skrevet 27. November, 2020 Hun er fra Ungarn og hun er helt sikkert et besøg værd. Skrev med det samme da jeg så hun var retur for sidste gang var så frækt. Hun tager hjem næste søndag. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 27. November, 2020 padelguden skrev, for 14 timer siden: den - så vidt jeg kan se - ikke overanmeldte Mercede Der ligger mange anmeldelser, men de går helt tilbage til 2015 med spredning over årene. Altid godt med en frisk update på en gammel kending. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentleman52 659 Skrevet 29. November, 2020 Søndag 29.11.2020 besøgte jeg den dejlige Mercedes. 45 min 1300 kr. Hun har en meget dejlig smil, en himmelsk sol brun krop, naturlige bryster. Tungekys ,bj uden, sex alle positioner er fremragende . Hendes engelsk er god og hun er let at snakke med. Stedet er fint og rent med mulighed for bad før og efter. Jeg besøger hende igen meget snart. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 29. November, 2020 Gentleman52 skrev, for 18 minutter siden: Søndag 29.11.2020 besøgte jeg den dejlige Mercedes. 45 min 1300 kr. Hun har en meget dejlig smil, en himmelsk sol brun krop, naturlige bryster. Tungekys ,bj uden, sex alle positioner er fremragende . Hendes engelsk er god og hun er let at snakke med. Stedet er fint og rent med mulighed for bad før og efter. Jeg besøger hende igen meget snart. Chancen for du kunne nå alt det hun tilbyder på en time, uden at det føles som en 100 meters stafet, er godt nok også lille. Basic pakken plus kys er en rimelig god pris, hvis hun er så dejlig som der berettes. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eskild 102 Skrevet 29. November, 2020 Man kan vel også mageligt bruge en hel time på blot at beundre - og føle på - de bryster der? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg