Strejferen 192 Skrevet 26. November, 2020 (edited) Var forbi Vanløse og prøvekøre denne italiensk/rumænske skønhed I går, hvilket endte med at jeg stadig render rundt med et saligt smil om munden. Hun tilbyder præcis hvad annoncen forkynder, blid GFE i den absolutte superliga. Lidt a la rumænske Lena-no-makeup, for dem der husker hende. Billederne er ægte, og hun er mindst lige så lækker i virkeligheden. Hun er absolut skinny med en fedtprocent på ingenting, og med en trimmet særdeles velpasset krop. Barberet forneden. Hun kunne snildt gå for at være 5-6 år yngre end beskrevet. Hertil et par sili-babser størrelse B, der er rigtig flot lavet og passer perfekt til resten. Hun modtog mig smilende og meget snakkende på et hæderligt engelsk, og med den sødeste italienske accent. Jeg følte mig ægte værdsat fra det øjeblik jeg trådte ind af døren. Selve akten lader jeg blive mellem hende og jeg, som det hør og bør med GFE oplevelser. Kemi er kemi og den er altid forskellig. Men for mit vedkommende noget at det bedste GP kæreste-sex, jeg mindes at have fået. Havde slet ikke lyst til at gå igen, og havde jeg dog bare bestilt en hel time denne gang! Pas på hende, kære logebrødre. Vi har en stjerne i byen! Stedet: Glimrende. Sidevej til Jyllingevej med diskret indgang. Pris: Der er så lige en detalje, Siden jeg startede på min anmeldelse er prisen på underfundig vis steget til 2000,- /time! Det er måske lige i overkanten.. Sikkerhed: God. Økoblæs (hvilket VIDUNDERLIGT økoblæs i øvrigt!), sex uden hat er heldigvis total no-go. Dertil en pt. få dage gammel Covid test. -Strejferen- Redigeret 26. November, 2020 af Strejferen 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2660 Skrevet 26. November, 2020 Strejferen skrev, for 5 minutter siden: Var forbi Vanløse og prøvekøre denne italiensk/rumænske skønhed I går, hvilket endte med at jeg stadig render rundt med et saligt smil om munden. Hun tilbyder præcis hvad annoncen forkynder, blid GFE i den absolutte superliga. Lidt a la rumænske Lena-no-makeup, for dem der husker hende. -Strejferen Er det Arianna fra København, som du har besøgt? Det fremgår ikke rigtigt af overskriften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strejferen 192 Skrevet 26. November, 2020 (edited) Korrekt. Det er også kommet med i annoncen, siden jeg skrev anmeldelsen. Jeg ville ikke skrive navn så længe det ikke stod der. Redigeret 26. November, 2020 af Strejferen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
poolboy 88 Skrevet 27. November, 2020 Jeg var forbi igår og kan kun tilslutte mig anmeldelsen. En fantastisk omgang GFE. En virkelig sød og smuk pige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lynet2019 Skrevet 27. November, 2020 Hvor høj er hun sådan cirka ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 536 Skrevet 28. November, 2020 Lækker pige - Alt for høj pris! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg