Hop til indhold

Recommended Posts

Var i formiddags forbi Mariendalsvej på Frederiksberg. Forrige besøg var for et år siden, så ville prøve igen.

Link: Apex Siam

Planen var at prøve deres 4-hand massage (to piger), som er på tilbud for 500 kroner. Jeg sms'ede om morgenen og fik hurtigt en aftale i stand. Men inden ankomsten skrev og ringede de, om aftalen kunne udsættes til senere. Det kunne den ikke, da jeg havde andre aftaler den dag, men så kunne jeg komme alligevel og få massage af "kun" en pige. Det var ikke lige planen, men jeg accepterede. Jeg tror det gik galt, fordi der kun var en kvinde, da jeg kom, i starten af min seance ankom der et par ny kvinder, samt lidt senere end heldig kunde.....

 

Vel ankommet blev jeg hurtigt lukket ind af en køn og slank kvinde, som vistnok hedder Raja eller lignende. Ind i massagerummet, tøjet af og så gik hun i gang. Hun startede med at stå i hovedenden, og hun masserede ganske fint! jeg blev lidt fristet til at røre hende på benene og mine hænder endte med at vandre op mod hendes baller. Ret frækt!. Naturligvis kom der tidligt tilbud omkring merydelser, samt diverse berøringer, men jeg må ærligt talt indrømme, at min plan kun omhandlede massage. Det endte det så bare ikke med. Efter lidt snak frem og tilbage landede vi på en 69'er, hvor jeg fik fuld adgang til hendes lækre elskovshule med tungen og hun gav et dejligt blow, godt nok med kondom. Hun gav nok det bedste blow længe, mens jeg slikkede løs, så kunne ikke holde mig....

 

Bagefter fortsatte hun massagen. Den ligger nok tættere op ad olie- end thaimassage, men hun fik æltet mig godt igennem alligevel. Bagefter tog jeg et kort bad og fik en flaske vand, inden jeg skulle ud af døren og videre i dagens program. Alt i alt var det en dejlig oplevelse! Jeg synes Apex Siam leverer varen. Dog vil jeg tillade mig at anfægte synspunktet om, at det ligger diskret. I dagslys kan alle i ejendommen se, hvem som kommer og går, og tillige er der en virksomhed i gården med fuldt udsyn til Apex' indgang. Men hvis man ikke er fra København/Frederiksberg, så er der næppe nogen, som genkender en.

 

Ærbødigst, Bugs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...