Hop til indhold

Raigarm thai, Kirketorvet, Randers

Featured Replies

Skrevet

Er der nogle der kan hjælpe lidt - jeg er gået forbi et par gange, men har ikke taget chancen

Er dette et grønt sted - eller er der mulighed for mere?

Skrevet
Æskildsen skrev, for 2 timer siden:

Er der nogle der kan hjælpe lidt - jeg er gået forbi et par gange, men har ikke taget chancen

Er dette et grønt sted - eller er der mulighed for mere?

Åh jo men kender du en Thai som ikk er til mere, nej vel, så hvorfor gå forbi, jo tror de er til mere, men for mit vedkommende er det langt tilbage men helt klart mere :P

Skrevet

Du kan få alt hvad hjertet kan begære dernede

• 1 year later...
Skrevet

Hvem skal man spørge efter, hvis man både vil have en god, hård og kompetent massage? En som samtidig er god til afslutning.

Nogle gode erfaringer?

Skrevet

Eksisterer det sted stadig?

Redigeret af Prikken

Skrevet
Prikken skrev, for 6 minutter siden:

Eksisterer det sted stadig?

Ja, men hun er alene nu

• 1 month later...
Skrevet

Hun er ganske sød, giver god massage og et glimrende HJ, der er også mulighed for hele pakken, det gør hun faktisk ganske godt, har været der et par gange og fået hele turen hver gang, det skønneste er faktisk at hun hverken smører dåsen ind i olie eller glidecreme men faktisk bliver rigtigt dejlig våd.

enten er hun lige til Hollywood eller så kan hun rent faktisk godt lide at få noget pik.

og ja Oue som ligger tæt på er også glimrende, dog kan man vist kun få HJ der?? Gad ellers godt mere da hun er en stram bette dame.

nogen som ved om det er muligt st få mere ved Oue??

Skrevet
Herren47 skrev, for 16 timer siden:

nogen som ved om det er muligt st få mere ved Oue??

Rimming er en mulighed, men der går hendes grænser også. Jeg har snakket med hende om det. Jeg har flere gange tilbudt hende pælesidning mod merbetaling for at fjerne eventuel overskydende rust i dåsen. Men får venligt afslag hver gang

Redigeret af Mayday

Skrevet

Haf i nogle links til den i oue og sen i randers tænker jeg skal et smut forbi i morgen

Skrevet

Hvorfor dreje det væk fra Raigram Thai på Kirketorvet, når nu det er det trådstarter med at spørge om.

Jeg har været der for et par år siden, det var et fint besøg, og god service med HJ og BJ, der var ikke noget at klage på, men som sagt det er et par år siden ved ikke hvordan der er i dag eller om stedet har skiftet ejer..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.