Hop til indhold
Danskendk

Er der nogen som kan hjælpe med at finde Pat?

Recommended Posts

Kære alle

Pats familie i Thailand er meget bekymrede, idet de ikke har hørt fra hende i 3 dage. 
Normalt taler de sammen min. 1 gang om dagen. 
Det menes, at hun arbejdede sammen med Mali, men den annonce er slettet. 
Hvis der er nogen der ved hvor hun er, eller for nyligt har besøgt hende, så send gerne en PM til mig. 
 

Jeg er interesseret i tlf. til klinikken eller en adresse. 

På forhånd tak for jeres hjælp. 
 

vh

Danskendk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender ikke omtalte Pat, men kender en del Thai massører både i forbindelse med deres job og nogle privat.

Nogle gange har de brug for time-out fra familien i Thailand, da de afkræves større eller mindre pengebeløb. Når de bor og arbejder i rige Danmark forventes det mange gange de betaler til bolig, transportmiddel osv osv.

Personligt ville jeg være skeptisk ved at formidle kontakt fra familien i Thailand til herboende Thai. Jeg ville nøjes med at fortælle hende at hun er savnet i Thailand og hun burde sende en besked hurtigst muligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Danskendk skrev, 1 time siden:

Jeg er interesseret i tlf. til klinikken eller en adresse. 

På forhånd tak for jeres hjælp. 

Arbejdede Pat ikke hos @Tina Thai måske hun kan give informationen videre til Pat, at familien er bekymret for hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskusprolaps skrev, for 23 minutter siden:

Kender ikke omtalte Pat, men kender en del Thai massører både i forbindelse med deres job og nogle privat.

Nogle gange har de brug for time-out fra familien i Thailand, da de afkræves større eller mindre pengebeløb. Når de bor og arbejder i rige Danmark forventes det mange gange de betaler til bolig, transportmiddel osv osv.

Personligt ville jeg være skeptisk ved at formidle kontakt fra familien i Thailand til herboende Thai. Jeg ville nøjes med at fortælle hende at hun er savnet i Thailand og hun burde sende en besked hurtigst muligt.

Absolut enig i dine betragtninger, og ville aldrig give beskeden til familien i Thailand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Danskendk skrev, for 2 timer siden:

Kære alle

Pats familie i Thailand er meget bekymrede, idet de ikke har hørt fra hende i 3 dage. 
Normalt taler de sammen min. 1 gang om dagen. 
Det menes, at hun arbejdede sammen med Mali, men den annonce er slettet. 
Hvis der er nogen der ved hvor hun er, eller for nyligt har besøgt hende, så send gerne en PM til mig. 
 

Jeg er interesseret i tlf. til klinikken eller en adresse. 

På forhånd tak for jeres hjælp. 
 

vh

Danskendk

Der kan jo være flere grunde til, at deres hjemmeside er slettet.

Jeg kan ikke lade være med at tænke på et af de værste scenarier. At en af deres kunder har været en rask smittebærer, og derfor er kommet til at smitte en af pigerne med Corona. Og at det kan være grunden til, at de har lukket klinikken, og deres hjemmeside ned.

Men håber da, at det er en mere uskyldig grund. Og at de bare trænger til en pause.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 23 minutter siden:

lyder lidt stalkeragtigt... lad pigen være i fred

Så kender du ikke det thailandske sammenhold i Danmark og det stærke bånd til familien i Thailand!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 2 timer siden:

@Danskendk Hvordan kan det være du er i kontakt med pigens familie, men ikke i kontakt med pigen selv?

 

Pigens familie har kontaktet andre thai i Danmark og de thailandske jungletrommer er meget effektive. Jeg har boet sammen med en thai i 4 år og alle gør alt hvad  de kan i disse situationer. Familien over alt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskendk skrev, for 10 timer siden:

Hvis der er nogen der ved hvor hun er, eller for nyligt har besøgt hende, så send gerne en PM til mig. 

Eller endnu bedre... hvis nogle ved hvor hun er eller for nyligt har besøgt hende ---- så fortæl hende at hendes familie ønsker kontakt.

Det andet lyder generelt lidt farligt. Hvis nogle har trukket stikket fordi nogle leder efter hende er det nok ikke det smarte at give den der leder efter hende informationer om, hvor hun måske kan være.

Hvis jeg stalkede en thai der var forsvundet ville sådan en efterlysning i dette rum netop være en god metode til at finde hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Øhh. Nå.  Mange tak.  Det var nu ikke for at fornærme dig.  Jeg forsøgte bare at forklare dig hvorfor andre i tråden var lidt obs på hvorfor nogle thai piger stalkes af deres gamle chefer ,   Jeg har ingen holdning til det. Jeg ville blot forklare dig hvorfor ..  det kan jeg da ikke se noget grimt i 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynet2019 skrev, for 3 minutter siden:

Øhh. Nå.  Mange tak.  Det var nu ikke for at fornærme dig.  Jeg forsøgte bare at forklare dig hvorfor andre i tråden var lidt obs på hvorfor nogle thai piger stalkes af deres gamle chefer ,   Jeg har ingen holdning til det. Jeg ville blot forklare dig hvorfor ..  det kan jeg da ikke se noget grimt i 

Hej Lynet

så burde du have skrevet under mit indlæg og måske uddybet sætningen. 
Jeg ser nu dit indlæg med andre øjne, og kan kun tilslutte mig til at der sker mange grimme ting i branchen. 
de fleste på eroguide er på pigernes side og er gode ved dem, hvilket glæder mig. 
 

vh

Danskendk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...