Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Drenge.

Så tjekker jeg ud.

Har været så vedholdende, heldig og lykkelig og få min yndlings thai kvinde på krogen, efter rigtig mange besøg hos hende, og først 1 års hårdt arbejde for at blive Facebook venner med hende, og så halvanden års charme offensiv for at blive kærester.

Men det er det hele værd, og jeg håber og tror hverken i vil læse om hende eller mig herinde mere. 

Den sødeste sjoveste smukkeste frækkeste dejligste kvinde er min øjesten

Sjovt dyrt og fantastisk og bevæge sig ind i denne verden med gode og mindre gode og fantastiske oplevelser på kontoen.

Så til jer der drømmer om at blive kæreste med jeres yndlings thai kvinde, GOD JAGT, det kan lade sig gøre, ELLER som man siger, det slutter altid lykkeligt med HAPPY ENDDING ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen

Juniorchef, jeg har en ide om hvem din dejlige thai pige kan være, men jeg håber det virkelig ikke.

Hvis det er hende som jeg tænker på er der andre end mig der vil komme til at savne hende meget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Good luck, and I wish you a good life. I have seen it happen before with a very good and happy result. All the best for you and the lady!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Coppola

Tillykke med hinanden :D Jeg har selv været forelsket i et par skønne thaipiger og haft et par forhold af kortere varighed.

Sæt dig godt ind thaikultur og -skikke. Husk det med at hjælpe og bekymre sig for forældrene/familien hjemme i thailand er dybt nedarvet i deres "DNA" .

Hjælp hende med at bære denne byrde, hun vil elske dig for det.

Det er ikke fordi du skal købe hendes kærlighed, med fordi du skal have respekt for hendes kultur, find den rette balance så I begge er glade.

 

Held og lykke.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coppola skrev, for 15 minutter siden:

Tillykke med hinanden :D Jeg har selv været forelsket i et par skønne thaipiger og haft et par forhold af kortere varighed.

Sæt dig godt ind thaikultur og -skikke. Husk det med at hjælpe og bekymre sig for forældrene/familien hjemme i thailand er dybt nedarvet i deres "DNA" .

Hjælp hende med at bære denne byrde, hun vil elske dig for det.

Det er ikke fordi du skal købe hendes kærlighed, med fordi du skal have respekt for hendes kultur, find den rette balance så I begge er glade.

 

Held og lykke.

 

SPOT ON !!

Men det er vel ikke unaturligt at hvis du vil et andet menneske, så vil du det 100%, både bekymringer og glæde, således opstår harmonien<3:wub:

Uafhængigt af kulturen;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...