Hop til indhold
Guest smukke Sara

Afledt af anden tråd vedr. navn

Recommended Posts

Guest smukke Sara

Blev inspireret af tråden “navn”.

Jeg er ret sikker på, at andre GP’er har det som mig.
Kære gæster; i kan roligt bruge jeres rigtige navn og private tlf. Ved godt (og forstår godt) at mange ikke gør det. 
Det sidder dybt i mig, at jeg har den opfattelse, at hvad der foregår når jeg er på vagt, det har jeg tavshedspligt overfor.  Og det er altså også selvom én ønsker at have Pippi Langstrømpe paryk eller ridestøvler på. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight

Men Sara du ved jo også godt, at der er nogle der forsøger at udnytte, at de har navn og privatnummer på en, som har forsøgt at købe sig til sex og det kan bringe en i en meget uheldig situation. 

Der er ikke en pige som dig jeg tænker på her, men måske mest dem som enten udgiver sig for at være en pige, eller de piger som i forening med nogle fyrer har taget første træk til afpresning ved at smække en annonce på. 

Men holder man sig til “kendte” piger, så giver det absolut ingen problemer at bruge hverken rigtig navn eller privatnummer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rødovre
smukke Sara skrev, 1 time siden:

Kære gæster; i kan roligt bruge jeres rigtige navn og private tlf. Ved godt (og forstår godt) at mange ikke gør det. 
Det sidder dybt i mig, at jeg har den opfattelse, at hvad der foregår når jeg er på vagt, det har jeg tavshedspligt overfor.  Og det er altså også selvom én ønsker at have Pippi Langstrømpe paryk eller ridestøvler på. 

Kan godt være du er ordenlig og real, men det betyder ikke alle er det desværre ...

Min eks som også var GP , var psykopat og misbrugte mit navn, nummer efter jeg prøvede at gøre det forbi med hende, stalking fra hendes side stod på over et år og bleb politi anmeldt, det gør jeg er forsigtig i dag med hvem der kender mit nr ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
smukke Sara skrev, for 1 time siden:

man skal godtnok være småtbegavet for at benytte rigtigt navn og registreret mobil nummer i kontakt med en GP

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den Krøllede

Jeg har nu også altid holdt mig til en streng diskret løsning med 'kunstnernavn' og taletidskort. Total Ninja. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest smukke Sara

Ja, selvfølgelig hvis man slet ikke kender pigen. Men mange af mine gæster kender jeg navn, privat nummer, job osv. 
Har faktisk også nye gæster som bruger firma tlf/mail

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest The Dark Knight
smukke Sara skrev, 1 time siden:

Ja, selvfølgelig hvis man slet ikke kender pigen. Men mange af mine gæster kender jeg navn, privat nummer, job osv. 
Har faktisk også nye gæster som bruger firma tlf/mail

Hvor ved du egentlig fra, at der er tale om et telefonnummer til firmaet? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Brugen af dæknavn er, med tiden, blevet så anden-natur at det slet ikke falder mig ind at jeg indleder et opkald som "Mark", "Peter" eller "Casper"

Men på den anden side, så gør det mig absolut heller intet at bruge mit rigtige navn - det kunne lige så vel være det falske, det ved en GP jo ikke ud fra en enkelt besked.

Sammenkobling af navn og telefon-nr. er dog ikke sværere at slette, end at meddele sin udbyder at man vil være anonym, og rette henvendelse til dgs.dk og krak.dk om at fjerne deres lagrede data - to hverdage senere er man anonymiseret :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

For nogle kan det måske være en befrielse at kalde sig ved et andet navn, fordi de så føler sig lidt "undercover". Så kan de bedre stå ved de lyster de måske ikke har lyst til at indrømme overfor konen eller endda dem selv? Som jeg skrev i den anden tråd, så er jeg helt ligeglad om de bruger deres eget navn eller et andet. Bare de selv kan huske det, hvis de kontakter mig en anden gang. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 37 minutter siden:

For nogle kan det måske være en befrielse at kalde sig ved et andet navn, fordi de så føler sig lidt "undercover". Så kan de bedre stå ved de lyster de måske ikke har lyst til at indrømme overfor konen eller endda dem selv?

Se dén vinkel havde jeg ik' selv overvejet - at det kan gå dybere end blot at blive kaldt noget andet. B)
Det gir dog rigtig god mening, og særligt egne lyster kan jeg da fuldt ud forstå man kan føle er lidt aparte; når man nu også betaler for at få dem indfriet, og ikke skal have "Jeg har altså de lyster"-snakken med konen bagefter.

Ville selv synes det var lidt for mærkeligt at føre et "dobbelt-John-liv" på den måde, selv bare i GP-øjemed :lol: Men nuvel, bli'r da ogs' kaldt "Daddy" af min SB, som defakto nægter at kalde mig for andet.  ... og bli'r da lidt brunstig når hun bruger det foran andre, i det offentlige rum... Så der er da bestemt noget at hente i det titulære :P

Christina ssbbw skrev, for 37 minutter siden:

Bare de selv kan huske det, hvis de kontakter mig en anden gang. :)

Hahaha - forvirring fryder :lol::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest smukke Sara
The Dark Knight skrev, for 23 timer siden:

Hvor ved du egentlig fra, at der er tale om et telefonnummer til firmaet? 

Firmaets logo og tlf nummer stod nederst i mailen - har ikke tjekket det, men det står som en del af venlig hilsen bla bla bla

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest smukke Sara

Tror måske at nogle misforstår denne tråd lidt. Det er ment som..... hvordan skal jeg forklare. At  mange får det til at lyde som om det er strengt nødvendigt at gøre sig så hemmelig at selv FBI ikke kan finde én. 
- og ja, nogle kan have brug for at være Kasper og ikke Peter for at “være en anden”. 
Men alt i alt så tror jeg ikke at ret mange gider at stalke en gæst - jeg gider ihvertfald ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest smukke Sara
kenderen skrev, den 26.11.2020 at 16:56:

man skal godtnok være småtbegavet for at benytte rigtigt navn og registreret mobil nummer i kontakt med en GP

Seriøst? Ved en pige man kommer fast ved? Så har jeg mødt mange dumme mennesker (hvilket jeg ikke mener).

Jeg kender piger der kun tager imod gæster med tlf og adresse der passer sammen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, den 26.11.2020 at 16:56:

undskyld noget af et postulat du her fremfører - for jeg betragter mig selv både som ret godt begavet - har 3 højere uddannelser og ja jeg bruger mit reg. tlf. (kan kontrolleres i krak og de gule sider) så bruger mit rigtige fornavn. 

Men skal så sige, at jeg eksempelvis aldrig kontakter en udenlandsk pige - fordi de kan være handlede, og dermed er der bagmænd bagved i øvrigt handler jeg altid dansk så vidt muligt. 

Jeg betaler aldrig forud osv. 

Jeg bruger min sunde fornuft og intuition inden jeg laver en aftale - for med et reg. tlf. nr viser du seriøsitet og at du vil overholde din aftale mere end et fjols som gemmer sig bag et taletidskort og som jo desværre ofte ikke dukker op. 

Jeg køber altid minimum 1-2 timer så hvorfor skal en GP misbruge mit tlf. nr. - så er de da sikker på at miste kunden og afpresning er også til at handle hvis det skulle ske, men kan sige det er aldrig sket... 

Tror du skal tro lidt mere på dig selv /  lære at bruge din sunde fornuft og ikke mindst stole mere på dine medmennesker

Husk at der altid er et menneske bag enhver GP og mød dem med respekt - så får du også respekt til bage og ikke mistro. 

Redigeret af biker
vil gerne følge evt. svar her

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...