Udenlandsdansker 155 Skrevet 27. November, 2020 Tak for aerligheden, det var ogsaa mit gaet efter du naevnte Waves. Jeg ville soge mod Red light district I Rodovre, naemere betegnet Nyholms Alle. Dels tror jeg at samme udlejer staar bag samtlige horehuse, og dels tror jeg det er nemt og skille sig ud blandt konkurrenterne I dette omraade. Sidst men ikke mindst saa er det fortrinsvis et industriomraade hvor de erhvervsdrivende i aarevis er blevet vaennet til liderlige handyr paa alle tider af dognet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
white rabbits 17 Skrevet 27. November, 2020 Udenlandsdansker skrev, for 3 minutter siden: Tak for aerligheden, det var ogsaa mit gaet efter du naevnte Waves. Jeg ville soge mod Red light district I Rodovre, naemere betegnet Nyholms Alle. Dels tror jeg at samme udlejer staar bag samtlige horehuse, og dels tror jeg det er nemt og skille sig ud blandt konkurrenterne I dette omraade. Sidst men ikke mindst saa er det fortrinsvis et industriomraade hvor de erhvervsdrivende i aarevis er blevet vaennet til liderlige handyr paa alle tider af dognet. Den area var i overvejelse nogle år tilbage. Men de steder er dårligt omtalt, der har været en masse problemer med locale bandegrupperinger og politi. Så vil jeg omgå præcis dette sted. Og vil helst have noget på sjælland. Ishøj/greve/karlslunde/køge/roskilde her omkring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Udenlandsdansker 155 Skrevet 27. November, 2020 (edited) Ak47 skrev, for 7 minutter siden: Den area var i overvejelse nogle år tilbage. Men de steder er dårligt omtalt, der har været en masse problemer med locale bandegrupperinger og politi. Så vil jeg omgå præcis dette sted. Og vil helst have noget på sjælland. Ishøj/greve/karlslunde/køge/roskilde her omkring. Fair nok, mine iagttagelser ligger ogsaa et par aar tilbage. ideen med en lejlighed ville jeg nok droppe hvis konceptet skal ligne det tidligere. held og Lykke anyway. Redigeret 27. November, 2020 af Udenlandsdansker Tilfojelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 536 Skrevet 27. November, 2020 Ak47 skrev, for 8 timer siden: Den area var i overvejelse nogle år tilbage. Men de steder er dårligt omtalt, der har været en masse problemer med locale bandegrupperinger og politi. Så vil jeg omgå præcis dette sted. Og vil helst have noget på sjælland. Ishøj/greve/karlslunde/køge/roskilde her omkring. Æv, jeg havde håbet på at I kom til København.! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
white rabbits 17 Skrevet 27. November, 2020 Gentlemand-Finn skrev, for 1 minut siden: Æv, jeg havde håbet på at I kom til København.! Er der ikk mange??:))) kbh er proppet med piger:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gentlemand-Finn 536 Skrevet 27. November, 2020 Ak47 skrev, Lige nu: Er der ikk mange??:))) kbh er proppet med piger:) Måske - men jeg syntes der mangler "klinikker" hvor der er flere piger tilstede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 3. December, 2020 (edited) ....At de slanke men faste feminine "Girl Next Door-piger er servicemindede og forstår de engelske gloser som Fuck, Lick. Spread open" osv. og piger der kysser med tungen (også efter Coronapandemien) (selvfølgelig hvis manden har mundhygiejen i orden) og ikke er bange for at have " (Blid) Græsk til hende" på menuen. Det skal nok blive en fest. PS. Polske, Baltikum og Ungarske..Ja i det hele taget over i det tidligere Østeuropa vrimler det med flotte piger. Spørgsmålet er så om de kan komme til landet i en Coronatid..? Redigeret 3. December, 2020 af ppd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spaceman 103 Skrevet 10. December, 2020 Vigtigt for mig. Tæt på offenligt transport da jeg ikke har bil. max 10 min gang. Hvis jeg betaler for 1 time får jeg 1 time. Søde piger, selvfølgelig må de være professionelle men, "when you come", "ready to finish" og lign. kommentarer er 100% turn off. Ærlige billeder, jeg besøger hellere en der har selfies på sin profil der ikke er photshoppet end jeg går efter model billeder. Et ansigts billede og et topløst billede. Gerne 2-3 piger på stedet. Mulighed for bad før og efter. Jeg hader extras, jeg fortrækker en menu der siger 1 time for xxxx kr. inkl. super fransk, gfe osv. eneste for mig der skal kaldes extra er græsk. Ikke en lejlighed, jeg besøger ikke lejligheder dels tænker jeg på de stakkels naboer og jeg vil ikke bryde mig om at risikerer at møde en familie på vej op af trappen. Jeg savner et sted hvor der er 2-3 piger og hvor man ved hvad man får hver gang og man går tilfreds hjem. Hvis det er det sted i Karlslunde som jeg desværre ikke har været fordi jeg kommer nord fra København så håber jeg i vil overveje at rykke nord for KBH så har i en fast kunde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg