Hop til indhold

Sara Klasse blow job

Featured Replies

Skrevet

Efter et par lange og lidt hårde dage i København med møder og strategiplanlægning, gik turen hjem mod det jyske sidst på eftermiddagen,  jeg havde gået længe med tankerne om lidt selvforkælelse, og jeg til et blow job. 
Byerne blev søgt igennem på strækning, men søgekriterierne som er moden kvinde, hvilket er +40 for mig, og germe store naturlige bryster, og det betyder over E skål, meget germe mere :) 

nå men der var ikke rigtig noget bid, så jeg havde så småt droppet det til jeg kom i tanke om jeg havde set en kvinde Middelfart Sara kunne jeg huske, hvor det aldrig havde passet at besøge hende, men fandt annonce som var fra den 24/11 tænkte jeg tager chancen og spørger pænt om hun “på” denne aften, det var hun og tid blev aftalt nemt og enkelt, 

eneste minus i dette var hun havde ikke brysterne i den ønskede størelse, men hvad nogen gange må man jo tænke anderledes, 

vi mødtes det aftalte sted. Hvilken oplevelse, det var klasse blow job og meget sød kvinde, den kan varmt anbefales at besøge hende i Middelfart. 
Sara tak for en god oplevelse. 

https://annoncelight.dk/showad/270762

Redigeret af Hapsen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.