Hop til indhold
Hapsen

Sara Klasse blow job

Recommended Posts

Efter et par lange og lidt hårde dage i København med møder og strategiplanlægning, gik turen hjem mod det jyske sidst på eftermiddagen,  jeg havde gået længe med tankerne om lidt selvforkælelse, og jeg til et blow job. 
Byerne blev søgt igennem på strækning, men søgekriterierne som er moden kvinde, hvilket er +40 for mig, og germe store naturlige bryster, og det betyder over E skål, meget germe mere :) 

nå men der var ikke rigtig noget bid, så jeg havde så småt droppet det til jeg kom i tanke om jeg havde set en kvinde Middelfart Sara kunne jeg huske, hvor det aldrig havde passet at besøge hende, men fandt annonce som var fra den 24/11 tænkte jeg tager chancen og spørger pænt om hun “på” denne aften, det var hun og tid blev aftalt nemt og enkelt, 

eneste minus i dette var hun havde ikke brysterne i den ønskede størelse, men hvad nogen gange må man jo tænke anderledes, 

vi mødtes det aftalte sted. Hvilken oplevelse, det var klasse blow job og meget sød kvinde, den kan varmt anbefales at besøge hende i Middelfart. 
Sara tak for en god oplevelse. 


https://annoncelight.dk/showad/270762

 

 

 

Redigeret af Hapsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...