Fiesta 68 Skrevet 25. November, 2020 (edited) https://sugardaters.com/da/profile/PmW-x8__Wn Havde en længere samtale med hende om et møde som vi opnåede enighed om. Men hun nåede at få plattet mig for 200kr, ved at sende et billede med et håndtegn jeg havde instrueret hende i. Så det er hende på profilen, men hun er vist bare ude efter at platte sig til småpenge Jeg er nu blokeret Surt, for hun er seriøst lækker Edit. Jeg har kikket på billedet hun sendte mig igen, og jeg er ikke længere sikker på hun gør som jeg bad om. Det er sgu nok bare en af de sædvanlige fakes. Værsgo. Gør bare grin. Jeg fortjener det Redigeret 25. November, 2020 af Fiesta 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 328 Skrevet 25. November, 2020 Behøver ikke at gøre grin. Til gengæld tak for advarslen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 26. November, 2020 Så vidt jeg husker blev profilen oprettet i går. Så det kan være at det er en der har været der tidligere eller også skal hun lige finde ud af hvordan og hvorledes..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SnowmanDK 336 Skrevet 26. November, 2020 Og det lader til at den er slettet nu! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 68 Skrevet 26. November, 2020 Jeg anmeldte hende for at bede om forudbetaling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg