inman 4 Skrevet 25. November, 2020 Hej Venner, Jeg er ny i denne verden. Jeg har to spørgsmål, jeg håber at du kan hjælpe mig. 1. Siger du rigtigt navn til bookinger, når du besøger klinikker / gp? 2. Gp bruger deres rigtige navn på deres arbejde? Hjælp mig med mine spørgsmål. Tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 25. November, 2020 1. Ja, inklusiv cpr-nr. Blodtype og mine 3 seneste lønsedler. 2. Det antager jeg da, hvorfor i alverden skulle man bruge dæknavn? Hvorfor spørger du? 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 25. November, 2020 Nej, vi bruger ikke vores rigtige navn og det behøver du heller ikke gøre. Bare vær sød at huske hvad du kalder dig. Det er så dumt at have besøg af Michael, der så kalder sig Peter næste gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
inman 4 Skrevet 25. November, 2020 (edited) @EksilKøbenhavner Jeg spørger fordi jeg vet ikke at sige rigtigt navn eller ej, derfor Tak @EksilKøbenhavner Redigeret 25. November, 2020 af inman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
inman 4 Skrevet 25. November, 2020 Tak @Christina ssbbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 25. November, 2020 Christina ssbbw skrev, for 1 time siden: Nej, vi bruger ikke vores rigtige navn og det behøver du heller ikke gøre. Bare vær sød at huske hvad du kalder dig. Det er så dumt at have besøg af Michael, der så kalder sig Peter næste gang. Elsker når Peter også hedder Michael, Jonas, Jan, John, Henrik osv. Blir’ jo nærmest lidt mere kinky på den måde... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 25. November, 2020 @inman Det er helt op til dig selv om du bruger dit rigtige navn... Kan være en fordel, så ikke du glemmer hvad du hedder... Uanset hvad, er der nok ingen af os piger der ligefrem “misbruger” tilliden, ved at i bruger jeres rigtige navn... Vi er lige så interesseret som jer, i både diskretionen og respekten... Kan sagtens forstå, at nogle ikke bruger sit eget navn, men kan slet ikke komme i tanke om, hvilken situation der skulle udløse, at jeg ville/kunne/skulle misbruge den oplysning... Tror det er meget forskelligt, hvad de forskellige gør... 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Roger Rabbit Skrevet 25. November, 2020 Jeg oplyser altid mit rigtige fornavn. Det andet kan jeg sgu ikke holde styr på. I øvrigt har jeg et ganske almindeligt dansk fornavn. Til gengæld forstår jeg godt, at GPerne har et nick, så de undgår stalkere og andre tosser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lynet2019 Skrevet 25. November, 2020 Roger Rabbit skrev, for 25 minutter siden: Jeg oplyser altid mit rigtige fornavn. Det andet kan jeg sgu ikke holde styr på. I øvrigt har jeg et ganske almindeligt dansk fornavn. Til gengæld forstår jeg godt, at GPerne har et nick, så de undgår stalkere og andre tosser. Så du heder roger ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
inman 4 Skrevet 25. November, 2020 Tak @Frodige Jeanette og @Roger Rabbit kan GP blive vrede, hvis de finder ud af om mit navn ikke er rigtigt? Jeg vil ikke gøre dem vrede... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 25. November, 2020 inman skrev, for 5 minutter siden: Tak @Frodige Jeanette og @Roger Rabbit kan GP blive vrede, hvis de finder ud af om mit navn ikke er rigtigt? Jeg vil ikke gøre dem vrede... Vi blir’ Rasende....!!! Mon ikke du keder dig lige lovligt meget i aften, hvis emnet kan være så omfattende... Måske du bare skulle ringe til en og lave en aftale og få klarhed over emnet... -Det er jo onsdag... 1 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 25. November, 2020 Roger Rabbit skrev, 1 time siden: Jeg oplyser altid mit rigtige fornavn. Det andet kan jeg sgu ikke holde styr på. I øvrigt har jeg et ganske almindeligt dansk fornavn. Til gengæld forstår jeg godt, at GPerne har et nick, så de undgår stalkere og andre tosser. Hej Peter!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 25. November, 2020 inman skrev, 1 time siden: Tak @Frodige Jeanette og @Roger Rabbit kan GP blive vrede, hvis de finder ud af om mit navn ikke er rigtigt? Jeg vil ikke gøre dem vrede... Frodige Jeanette skrev, for 51 minutter siden: Vi blir’ Rasende....!!! Mon ikke du keder dig lige lovligt meget i aften, hvis emnet kan være så omfattende... Måske du bare skulle ringe til en og lave en aftale og få klarhed over emnet... -Det er jo onsdag... De fleste af os er helt ligeglade. Jeg er enig med Jeanette i at det lyder som om du keder dig. Du trænger vist til en lækker kvinde. Så kontakt en i morgen og kald dig hvad du vil, bare ikke Donald Trump. Det er der nok ingen der tror på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 25. November, 2020 Roger Rabbit skrev, for 1 time siden: Jeg oplyser altid mit rigtige fornavn. Det andet kan jeg sgu ikke holde styr på. I øvrigt har jeg et ganske almindeligt dansk fornavn. Til gengæld forstår jeg godt, at GPerne har et nick, så de undgår stalkere og andre tosser. Nemtøs skrev, for 18 minutter siden: Hej Peter!! Han sagde til mig at han hed Michael. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
inman 4 Skrevet 25. November, 2020 (edited) Christina ssbbw skrev, for 33 minutter siden: De fleste af os er helt ligeglade. Jeg er enig med Jeanette i at det lyder som om du keder dig. Du trænger vist til en lækker kvinde. Så kontakt en i morgen og kald dig hvad du vil, bare ikke Donald Trump. Det er der nok ingen der tror på. accepter helt, tak @Christina ssbbw og @Frodige Jeanette for forklaringen og tips Redigeret 25. November, 2020 af inman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
migmanden 734 Skrevet 26. November, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 9 timer siden: 1. Ja, inklusiv cpr-nr. Blodtype og mine 3 seneste lønsedler. 2. Det antager jeg da, hvorfor i alverden skulle man bruge dæknavn? Hvorfor spørger du? Mit dæknavn er Michelin. De er dyre, men gode. Hvad har dæknavn med GP'ere at gøre? Er det ikke mere til en bil. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 26. November, 2020 Frodige Jeanette skrev, for 9 timer siden: Vi blir’ Rasende....!!! Mon ikke du keder dig lige lovligt meget i aften, hvis emnet kan være så omfattende... Måske du bare skulle ringe til en og lave en aftale og få klarhed over emnet... -Det er jo onsdag... Virkelig godt indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest smukke Sara Skrevet 26. November, 2020 EksilKøbenhavner skrev, for 19 timer siden: 1. Ja, inklusiv cpr-nr. Blodtype og mine 3 seneste lønsedler. 2. Det antager jeg da, hvorfor i alverden skulle man bruge dæknavn? Hvorfor spørger du? Elsker dit svar - du er skøn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg