Hop til indhold
cock4woman_only

Any one?? Zina??

Recommended Posts

Guest The Dark Knight

Hun har et vildt flot ansigt på de billeder. Hold da helt op... sådan helt modelagtig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Rabbit
cock4woman_only skrev, den 26.11.2020 at 09:20:

Hej @Roger Rabbit det gør jeg selv nu :P og kan bestemt ikke sige/skrive et dårligt ord om hende - what so ever...WAUW hun var en oplevelse

Hvad måtte du slippe for den oplevelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Arbejdsmanden skrev, for 24 minutter siden:

Er der nogen der har været hos hende for nyligt og kan fortælle lidt om stedet og pigen ??

Pigen - er one-of-a-kind på flere område i min optik

- selvfølgelig alt efter hvad man er til...GFE eller andet!

- men har ikke haft kontakt med hende siden før jul, og havde fået fortalt hun skulle retur til Polen tæt på nytår - men med restriktioner etc. kan det jo godt være blevet et problem!

ved hun har flyttet sted - men hvor?

don't know, dog er mit råd - ring til hende i stedet for sms så mindsker du risiko for misforståelse - god fornøjelse, og hold godt fast... hun er smidig som pokker!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Zina lige inden jul. Det nye sted er også i Nørresundby, i nærheden af Lidl.  
Jeg er iøvrigt  meget enig med @cock4woman_only, smidig: Ja, aktiv: Ja, opfindsom: Ja, genert: NEJ :-) 

 Ring eller skriv til hende, og vær ikke tilbageholdende med at spørge om ekstras hvis det har din interesse. Du får ærligt svar. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...