Hop til indhold
Flqdeis

Søger bifyr til at dele pige

Recommended Posts

Hejsa.

 

Jeg har længe leger med tanken om at være to om en pige. Jeg har samtidig min første oplevelse med en fyr til gode, så tænker det er oplagt at slå to fluer med ét smæk :)

 

så skriv gerne en pm, hvis det kunne være interessant for dig! Jeg har ikke særlige krav til pigen, så hende kan du vælge - eller finde herinde :)

 

Jeg skal nok sørge for at ligge lejlighed til i kbh, så du skal bare sørge for at møde op :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rødovre
Flqdeis skrev, for 32 minutter siden:

Hejsa.

 

Jeg har længe leger med tanken om at være to om en pige. Jeg har samtidig min første oplevelse med en fyr til gode, så tænker det er oplagt at slå to fluer med ét smæk :)

 

så skriv gerne en pm, hvis det kunne være interessant for dig! Jeg har ikke særlige krav til pigen, så hende kan du vælge - eller finde herinde :)

 

Jeg skal nok sørge for at ligge lejlighed til i kbh, så du skal bare sørge for at møde op :)

lyder frækt ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flqdeis skrev, den 25.11.2020 at 06:04:

Hejsa.

 

Jeg har længe leger med tanken om at være to om en pige. Jeg har samtidig min første oplevelse med en fyr til gode, så tænker det er oplagt at slå to fluer med ét smæk :)

 

så skriv gerne en pm, hvis det kunne være interessant for dig! Jeg har ikke særlige krav til pigen, så hende kan du vælge - eller finde herinde :)

 

Jeg skal nok sørge for at ligge lejlighed til i kbh, så du skal bare sørge for at møde op :)

Pænt goddag Flqdeis

- PM tilsendt. 
 

 

 

 

De Bedste Hilsener/  Livs-Nyderen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...