Flqdeis 20 Skrevet 25. November, 2020 Hejsa. Jeg har længe leger med tanken om at være to om en pige. Jeg har samtidig min første oplevelse med en fyr til gode, så tænker det er oplagt at slå to fluer med ét smæk så skriv gerne en pm, hvis det kunne være interessant for dig! Jeg har ikke særlige krav til pigen, så hende kan du vælge - eller finde herinde Jeg skal nok sørge for at ligge lejlighed til i kbh, så du skal bare sørge for at møde op 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rødovre Skrevet 25. November, 2020 Flqdeis skrev, for 32 minutter siden: Hejsa. Jeg har længe leger med tanken om at være to om en pige. Jeg har samtidig min første oplevelse med en fyr til gode, så tænker det er oplagt at slå to fluer med ét smæk så skriv gerne en pm, hvis det kunne være interessant for dig! Jeg har ikke særlige krav til pigen, så hende kan du vælge - eller finde herinde Jeg skal nok sørge for at ligge lejlighed til i kbh, så du skal bare sørge for at møde op lyder frækt ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bifyr71 574 Skrevet 25. November, 2020 Jeg kommer gerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Livs-Nyderen 4 Skrevet 20. Februar, 2021 Flqdeis skrev, den 25.11.2020 at 06:04: Hejsa. Jeg har længe leger med tanken om at være to om en pige. Jeg har samtidig min første oplevelse med en fyr til gode, så tænker det er oplagt at slå to fluer med ét smæk så skriv gerne en pm, hvis det kunne være interessant for dig! Jeg har ikke særlige krav til pigen, så hende kan du vælge - eller finde herinde Jeg skal nok sørge for at ligge lejlighed til i kbh, så du skal bare sørge for at møde op Pænt goddag Flqdeis - PM tilsendt. De Bedste Hilsener/ Livs-Nyderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg